iran flag

نحوه راه اندازی سرویس پرداخت صدور الکترونیکی برروی دستگاه کارت خوان دفاتر

باستحضار می رساند با توجه به الزام قانونی پرداخت مبلغ 50000 ریال به ازای هر سند و تکلیف آن به تمامی دفاتر اسناد رسمی از تاریخ 93/01/01 بدینوسیله راه اندازی منوی سرویس پرداخت صدور الکترونیکی به ازای هر سند بنام صدور الکترونکی بر روی کارتخوانهای دفاتر اسناد، اعلام و از تاریخ فوق عملیاتی می باشد.

 با توجه به فعالسازی این سرویس بر روی تمامی ترمینالهای فعال دفاتر و تسویه اتوماتیک دستگاه کارخوان، در صورتیکه منوی مذکور بر روی کارتخوان در قسمت " سرویس پرداخت " قابل مشاهده نمی باشد از آیتم دریافت اطلاعات به شرح ذیل استفاده نمائید:

الف. کلید فهرست یا عملیات
ب. انتخاب گزینه سوم بنام ترمینال
ج. انتخاب گزینه پنجم بنام مدیریت ترمینال
د. انتخاب گزینه دریافت اطلاعات

باکشیدن کارت و انتخاب " سرویس پرداخت " گزینه – صدور الکترونیکی – دراین قسمت فعال خواهد بود

قابل توجه همکاران گرامی :

بدین وسیله از کلیه دفاتری که موفق به فعال سازی این گزینه نگردیده اند ، درخواست می شود تا در اول وقت اداری روز 1393/01/6 مراحل گفته شده برای فعال سازی را انجام داده ، چنانچه نتیجه ای حاصل نگردید، مستقیما با تلفن شماره 84080 – 021 تماس حاصل نموده ، بااعلام شماره ترمینال و شماره دفترخانه خود ، بلافاصله نسبت به فعال سازی مستقیم این گزینه برروی کارت خوان آن دفترازمرکز اقدام لازم به عمل خواهد آمد .

http://www.notary.ir/node/83236

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    الحمدالله برای چنین مواردی سیستم فورا فعال میشود

  2. سردفتر دلسوز می گوید

    با سلام و عرض تبریک بمناسبت سال جدید و ارزوی سالی پر خیر و برکت برای تمامی همکاران محترم لازم بذکر است ایکاش جهت هزینه های تنظیم و صدور سند الکترونیکی پرداختی از سوی سردفترمن جمله اینترنت پرسرعت – کاغذ مصرفی -شارژ پرینتر در نظر گرفته میشد .نظر شما چیست ؟

  3. ناشناس می گوید

    ظاهرا مسئولین محترم از سرعت لاک پشتی دستگاه پوز اطلاعی ندارند که طریقه پرداخت را اینگونه مقرر نموده اند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.