iran flag

در دیدار رئیس سازمان ثبت با کارکنان این سازمان بیان شد؛همدلی و عزم جدی مجموعه سازمان ثبت در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید

دکتر تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار خود با کارکنان این سازمان در سال جدید، موفقیت برنامه ها را در گرو تلاش و احساس مسئولیت همه ی کارکنان و بخش ها عنوان و برای آنها در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ،معاون قوه قضائیه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " توسط مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له، آمادگی  سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را در جهت اجرای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اعلام داشت .
تویسرکانی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به لحاظ تنوع ماموریتها و وظایف ، نقش موثری در هر دو حوزه می تواند ایفا نماید و به همین لحاظ همان گونه  که در سال های اخیر تلاش های بسیاری در جهت بهینه سازی امور و فرآیندها در این سازمان انجام پذیرفته، در سال جدید نیز با همدلی و همکاری کلیه کارکنان سازمان، با عزمی جدی، تلاشی مضاعف و انشاء اله حرکتی جهادی بیش از پیش در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و فرمایشات معظم له قدم بر خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم کارکنان در تحقق برنامه ها و سیاست های سازمان اظهار داشت: پیچیدگی های کار سازمان و انجام موفق آنها منوط به این است که همه ما خود را صاحب کار بدانیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین بر نقش موثر روابط عمومی و اطلاع رسانی در فرهنگ سازی مسائل ثبتی و اجرای موفق برنامه های سازمانی تاکید و بیان داشت: پشتیبانی از برنامه ها و فعالیت های تخصصی سازمان همراه با اطلاع رسانی مناسب، کمک شایانی به تحقق اهداف و در نهایت ارتقاء رضایت مندی مراجعان خواهد کرد.

http://www.ssaa.ir/Default.aspx?tabid=4417&ctl=Edit&mid=11884&Code=7302

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.