iran flag

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی اعلام کرد : تحقق کامل خدمات الکترونیکی برای شفاف سازی و سرعت بخشی در انجام امور ثبتی ، اولویت ادارات ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در سال جاری است

 

جلسه تشریح اولویت های سازمانی در سال 1393 با حضور مدیر کل ، معاونین ،مسؤولان اداره کل و روسای نواحی و واحدهای ثبت اسناد و املاک استان در محل سالن همایش اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان باتبریک بهار فاطمی به حاضرین و اشاره به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (مد ضله العالی) افزود شعار ((اقتصاد و فرهنک با عزم ملی و مدیریت جهادی )) مسیر حرکت همه مسؤولین و خدمت گزاران نظام را مشخص نموده و تمامی اهداف و سیاست های کلان نظام و مورد نظر سازمان های خدمت رسان در آن نهفته است.

وی هدف از برپایی جلسه را تشریح سیاست های سازمانی در سال جاری بیان نمود و با تاکید بر سرعت بخشی  و دقت در امور محوله جهت به نتیجه رساندن سیاستهای ابلاغی سازمان ،همراهی و همکاری تمامی کارکنان ثبت اسناد و املاک استان را جهت تحقق کامل خدمات الکترونیکی برای شفاف سازی و سرعت بخشی در امور ثبتی خواستار شد .

رحمتی زاده هدف از حرکت ثبت اسناد و املاک از ثبت دستی به ثبت نوین را پاسخگویی بهتر به ارباب رجوع عنوان کرد و همراهی منابع انسانی پرشور و پرتوان و با انگیزه در تکمیل و بروزرسانی بانک های اطلاعاتی سامانه های موجود را زمینه ساز  تحقق کاهش زمان ارائه خدمات به مراجعین دانست .

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی نظارت بر عملکرد کارکنان در امور ارجاعی مستمر را در رعایت قوانین و مجموعه بخش نامه های ثبتی و نیز بازرسی های دوره ای یادآور شد وگفت انتظار می رود مسؤولان و روسای ادارات تابع با جدیت بر انجام به موقع امور نظارت نمایند .

وی با اشاره به قانون ارتقای سلامت اداری ، ضرورت اقدام پیشگیرانه را یادآور شد و با تاکیدبر لزوم رعایت شئون اداری در ادارات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در سطح استان ، تلاش در جهت حفظ و نگهداری بیت المال و فضاهای اداری ، دقت در ارائه خدمات نظام مند و بهره مندی از تمام توان منابع انسانی در ارائه خدمات مطلوب به مراجعین را خواستار گردید .

غلامرضا رحمتی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش میزان معاملات رسمی در دفاتر اسناد رسمی در سطح استان از کاهش 27 درصدی معاملات در بخش غیر منقول و 2 درصد در بخش منقول در سال 1392 نسبت به مدت مشابه سال قبل آن خبر داد و افزود کاهش مراجعات در یک بخش فرصت را برای ارائه خدمات در زمان کوتاه تر و بهبود عملکرد در بخش های دیگر مانند قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی و … ایجاد که می بایست نسبت به افزایش سرعت ارائه خدمات ثبتی اقدام گردد .

وی افزود با تحقق و اجرایی شدن کامل صدور اسناد مالکیت تک برگ کاداستری و حذف اسناد مالکیت دفترچه ای تا کنون بیش از 500 هزار سند مالکیت تک برگ کاداستری در سطح ادارات ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی صادر شده است و ادامه داد تکمیل سامانه های الکترونیکی و داده آمایی پرونده های ثبتی از اهداف مهم سازمانی در سال جاری می باشد و گفت این مهم باید به سرعت انجام پذیرد و روند اجرایی آن به صورت مستمر از طریق استان و سازمان متبوع رصد می شود .

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در پایان رعایت اصل صرفه جویی و بهره برداری مطلوب از تجهیزات و فضاهای اداری را یادآور شد و با توجه به محدودیت های مالی ،بر توجه به صیانت از بیت المال تاکید و از تلاش و همراهی کارکنان ادارات ثبت و سران  و کارکنان دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان در تحقق اهداف سازمانی و سیاست های دستگاه تشکر و قدردانی نمود .

در ادامه معاونین و مسؤولان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و نیز رییس کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی و مسؤول جامعه سردفتران ازدواج و طلاق استان به بیان عملکرد و نقطه نظرات خود پرداختند.

http://kh.ssaa.ir/Default.aspx?tabid=4080&ctl=Edit&mid=10841&Code=7434

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام حالا که اکثر خدمات ثبت الکترونیکی شده است و هدف تسریع در کار مردم است پس دفاتر دفترخانه ها را نیز حذف کنید ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.