iran flag

ستایش دفتریاران را معترض کرد

 

به گزارش فراسخن از کانون سردفتران و دفتریاران، در مجموعه تلویزیونی «ستایش» پخش شده در مورخ ۱۹/۲/۱۳۹۳ از شبکه سه سیما، دفتریار یک دفتر اسنادرسمی با شخص ثالثی تبانی کرده و سندی برخلاف خواست موکل تنظیم می کند، این درحالی است که تابلو میز دفتریار و آرم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلوی دوربین نزدیک تر شده و مورد توجه قرار می گیرد.

در همین راستا محمدرضا دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران در قالب نامه ای به عزت الله ضرغامی ریاست سازمان صدا وسیما اعتراض کرد و خواستار بذل توجه و عنایت به حرمت سردفتران و دفتریاران در برنامه های تلویزیونی شد.

قسمت دوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی جمعه شب ها ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، رامسین کبریتی و سیما تیرانداز از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

http://tnews.ir/news/4E2625626739.html#%D8%B3%D8%AA%D8%A7

بدون نظر
  1. برهانی می گوید

    قبلا توهین که میشد به کل جامعه دفتر اسناد بود ولی حالا چرا با چه تفکری تا این حد ریز این کار رو انجام بدن جای صحبت داره که پشت این قضیه اقایون دنبال چی هستن.

  2. دفتریار1 می گوید

    واقعا باید به شما اعضای محترم کانون شب بخیر گفت!!! چون بعد از چند هفته که اکثر همکاران در وبلاگهای خود به این موضوع معترض شدند تازه دوستان بفکر اعتراض و نامه گاری افتادند؟؟؟

  3. سردفتر می گوید

    علاوه بر این در فیلم پخش شده سردفتر در چنین مواقعی مورد وکالت فروش رو برای موکل توضیح میده بجای اینکه این همه به موکل اصرار کنه که وکالت رو بخونه

  4. دفتریار1 می گوید

    دفتریار اول شخص منتخب سردفتر و اداره ثبت اسناد و املاک کل کشور و از طرفی نماینده مورد اعتماد اداره ثبت اسناد و املاک میباشد زیر سوال بردن شخصیت چنین شخصی اول از همه برای خود اداره محترم و سردفتر خوشایند نیست . مرحبا به اینهمه اعتراض و شور . چقدر راحت در ازحان مردم به شکلی بد به نمایش گذاشته شدیم…

  5. ناشناس می گوید

    باتوجه به حذف سمت دفتریاردر دفاتری که دفتریار ندارنددر اصلاح قانون جدید، این فیلم مقدمه چینی بر این امر است.

  6. علیرضا می گوید

    والا جنبه هم چیز خوبیه. هر فیلمی که ساخته شد یه عده بهش اعتراض کردن و اعاده حیثیت که چرا به ما توهین شد!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.