iran flag

بازتاب رسانه ای قطعی سامانه ثبت احوال در سراسر کشور در روز دوشنبه 12خرداد 93

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، به دنبال قطعی سامانه ثبت احوال کشور در روز گذشته( دوشنبه 12 خرداد93) و عدم امکان تنظیم سند در دفاتر اسنادرسمی، برخی از رسانه ها و خبرگزاری ها به بیان این موضوع پرداخته و این مطلب را انعکاس داده اند که در پی می آید:

  همچنین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پرتال خود طی خبری اعلام کرد که هیچ گونه اختلالی در سامانه های مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وجود ندارد.

روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص اختلال در سامانه ثبت احوال کشور که باعث ایجاد مشکلاتی برای خدمت رسانی به مردم در دفاتر اسناد رسمی شده است، اطلاعیه ای صادر کرد.

 در خصوص انتشار خبری با عنوان « قطع سیستم رایانه ای سازمان ثبت اسناد و املاک باعث بلاتکلیفی مردم در دفترخانه ها شد» به آگاهی می رساند با عنایت به اینکه دفاتر اسناد رسمی برای کنترل و احراز اطلاعات هویتی متقاضیان صدور سند از سامانه ثبت احوال کشور استفاده می نمایند، متاسفانه این سامانه از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 93/3/12 با اختلال و قطعی مواجه گردیده است و این امر مشکلاتی را برای دفاتر اسناد رسمی و متقاضیان بوجود آورده است.

 لازم به ذکر است هیچ گونه نقصی در سامانه های مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وجود نداشته و تنها قطعی سیستم ثبت احوال کشور، مرحله کنترل اطلاعات هویتی و اخذ شناسه را با اختلال مواجه نموده که به محض رفع مشکل از سوی سازمان ثبت احوال کشور، این نقص نیز مرتفع خواهد گردید.

طی اطلاعات امروز پایگاه ثبت احوال کشور:اعلام مرگ نزدیک به هشتاد میلیون ایرانی

 

اعلام مرگ 80 میلیون ایرانی

 

80 میلیون ایرانی زنده شدند

 

 اعلام مرگ 80 میلیون ایرانی در سایت ثبت احوال

 

 اعلام مرگ هشتاد میلیون ایرانی!

 

علام مرگ ۸۰ میلیون ایرانی!

 

 اعلام مرگ 80 میلیون ایرانی!

 

بدون نظر
  1. بی اعصاب می گوید

    بجای اعلام مرگ ۸۰ ملیون ایرانی باید مینوشت :مرگ اعصاب وروان سردفتران اسنادرسمی بانظارت ارباب رجوع

  2. کارمند دفتر اسناد می گوید

    شما اگر جرات دارید تلفن یا مکانی را ادرس دهی کنید تا این خرابی های سیستم به مردم اطلاع رسانی شود ! نه اینکه ما کارمندان شاهد درگیری مردم با خودمان باشیم

  3. ارباب رجوع می گوید

    فقط دوشنبه دفاتر اسناد رسمی چنین مشکلی نداشته اند!!!
    به گفته چند سردفتر این مشکل تقریبا از ۲۵ اردیبهشت در ساعت های مختلف روبرو میشوند

  4. سامانه چی می گوید

    باسلام
    لطفا بفرمایید بازباب این قطعی سامانه وعدم امکان کارروی کانون خراسان وسایرکانونها چه بازتابی داشته است مخصوصا کانون خراسان که همیشه ازسامانه تعریف وتمجیدمی کردمحض رضای خدا یک کم اعتراض هم بکندوخودی نشان بدهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.