iran flag

مدیر منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت ملی هوشمند با هدف کاهش هزینه‌های دولت خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز مدیریت منابع انسانی ثبت احوال کشور، معاون مدیرکل ثبت احوال استان و مدیر ثبت احوال شهرستان طی نشستی با فرماندار گچساران در راستای بررسی مسائل و مشکلات ثبت احوال بحث و گفت‌و‌گو کردند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین سند هویتی افراد در جامعه اسناد سجلی آن‌ها است، افزود: اسناد سجلی نقش مهمی در تدوین و برنامه‌ریزی در اجرای توسعه اجتماعی داشته که ثبت احوال این مهم را به خوبی به انجام رسانده است.

فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت ثبت احوال شهرستان با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان به این اداره، بیان کرد: مسئولان و کارکنان اداره ثبت احوال باید در راستای بحث تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت آن‌ها نسبت به سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی بهتر عمل کنند.

رحیمی ضمن تشکر مدیر اداره ثبت احوال گچساران در خصوص اجرای خوب صدور کارت ملی هوشمند، با بیان جمعیت به عنوان شاخص مهم در توسعه مناطق محسوب می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌ها در جهت اعتبارات به مناطق براساس شاخص جمعیتی هر منطقه صورت می‌گیرد، اداره ثبت احوال باید در این امر با دقت بیشتری اقدام کند.

علی تقی‌پور سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره ثبت احوال، اظهار کرد: مسئولان و مدیران اجرایی باید در راستای تحقق اهداف سازمان ثبت احوال در اجرای برنامه‌های راهبردی سازمان در جهت رفع مشکلات مردم همکاری کنند.

مدیر منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت ملی هوشمند با هدف کاهش هزینه‌های دولت و حذف تجمیع انواع کارت‌های مردم در ادارات ثبت احوال کشور خبر داد و خواستار همکاری مطلوب مسئولان شهرستان‌ها در اجرای این طرح‌ها شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست فرماندار گچساران ضمن تشکر از حضور این مسئولان در گچساران قول مساعد در زمینه رفع مشکلات اداره ثبت احوال گچساران و همکاری با این نهاد در زمینه‌های مختلف داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930903001293

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.