iran flag

تسلیت به همکاران


بازگشت همه به سوی اوست


با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم آقای محمدرضا و خانم سمیرا نوروزپور دفتریاران دفاتر 349 و311 در غم از دست دادن پدر خود و آقایان حسین قلی زاده و علیرضا طالبی سران دفاتر 48 و 311 مشهد درغم از دست دادن  پدرهمسر خود مرحوم مغفور محمد نوروزپور به سوگ نشسته اند. این مصیبت را به ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده  علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن  مرحوم آرزو و برای بازماندگان صبری جزیل از خدای منان مسئلت مینمائیم.


به اطلاع همکاران می رساند مراسم تعزیه ینج شنبه و جمعه ، مسجد الرضا(ع) واقع آب و برق فکوری 17 ساعت 9 الی 11 صبح و 2 الی 4 عصر  برگزار می گردد.


 کانون سردفتران و دفتریاران خراسان

بدون نظر
  1. دفتر اسناد رسمی 30 مشهد می گوید

    در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستاریم. (سردفتر ، دفتریار و پرسنل دفترخانه ۳۰ مشهد)

  2. هاشمی سر دفتر 35 مشهد ودفتریار وکارمندان می گوید

    جناب آقای قلی زاده برادر عزیز وهمکاری گرامی تسلیت وارده را بشما وخانواده محترمتان وسایر وابستگان تسلیت عرض می نماییم

  3. سردفتر 119مشهد ابراهیم توکلی و همکاران می گوید

    همکاران محترم جناب اقایان قلی زاده وطالبی ونوروزپوروسرکارخانم نوروزپور مصیبت وارده را خدمت شماوخانواده معزز تان تلسیت عرض مینمایم .

  4. سید علی مرجانی 12 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم .

  5. دفتر اسناد رسمي148مشهد می گوید

    صیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم

  6. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    همکاران محترم مصیبت وارده را به شما و دیگر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض میکنم. ان شااله در این ایام ماه صفر با ائمه اطهار محشور شود. روحش شاد

  7. سید جمال الدین نجاتی سردفتر 42 مشهد و همکاران می گوید

    همکاران محترم مصیبت وارده را به شماو خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم.

  8. محمد جواد زبردست دفتر 135 می گوید

    همکاران عزیز مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و برای آن سفرکردگان غفران و رحمت الهی از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم

  9. محمد جواد زبردست دفتر 135 می گوید

    همکاران عزیز مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و برای آن سفرکردگان غفران و رحمت الهی از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم

  10. دفتر 250 مشهد غلامرضا آگنج می گوید

    جناب آقایان قلی زاده و طالبی ونوروزپوروسرکار خانم نوروزپور همکاران عزیزوگرامی مصیبت وارده رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم سردفثرو دفتریار وپرسنل دفتر ۲۵۰مشهد

  11. دلاوری نژاد یردفتر 192 مشهد و همکاران می گوید

    همکاران گرامی، داغدیدگان عزیز؛

    ضمن عرض تسلیت، غفران و رحمت الهی و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل ناشی از سلم محض در برابر فرمان خداوند قادر متعال برای بازماندگان از خداوند حکیم مسئلت داریم.

  12. سردفتر و دفتریار 155 مشهد می گوید

    همکاران گرامی مصیبت وارده را خدمت شما و خانواده های محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواهانیم

  13. باقری - 277 مشهد می گوید

    مصبت واره به همکاران محترم را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای همکاران معزز و سایر بازماندگان صبری جزیل از خدواندمتعال مسئلت دارم.

  14. محضر280مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم . دفتر اسناد رسمی۲۸۰ مشهد

  15. سالار 338 می گوید

    سر کار خانم نوروز پور و جنا ب آقای طالبی عرض تسلیت

  16. محسن رستمیان سردفتر چهار قوچان می گوید

    همکاران محترم جناب اقای طالبی وقلی زاده ونوروزپوربقامختص ذات احدیت است ازدرگاه خداوندصبروشکیبایی برای شماعزیزان خواستارم خدایش بیامرزد

  17. ابراهیم اولیازاده - دفتریار 65 مشهد می گوید

    همکاران محترم مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و مارا در غم خود شریک بدانید

  18. سیدحسن ارتضا ء سردفتر دفتر 36 مشهد می گوید

    دوست گرامی جناب آقای قلی زاده وهمکاران محترم طالبی ونوروزپوروسرکار خانم نوروزپور همکاران عزیزوگرامی مصیبت وارده رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم سردفثرو دفتریاردفتر ۳۶ مشهد

  19. سردفتر و دفتریار اسناد رسمی 146 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم .

  20. دفتر اسناد رسمي 23 مشهد می گوید

    همکاران محتمر مصیبت وارده را به شماو خانواده محترمتان ودیگر بازماندگان تسلیت عرض می کنیم وبرای شما صبر و شکیبایی وبرای آن مرحوم رحمت الهی از خداوند منان خواستاریم امید است که در این ایامسوگواری با ائمه اطهار(‌ع ) محشور شوند( سردفتر ، دفتریار وسایر همکاران دفتر اسناد رسمی ۲۳ مشهد )

  21. دفتر134 مشهد می گوید

    همکاران معزز
    فقدان عزیز از دست رفته را خدمت شما ارجمندان و خاندان داغ دیده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم مغفرت و رحمت الهی خواستارم.

  22. دفتراسنادرسمی 4نیشابور می گوید

    همکاران محترم بانهایت تاسف مصیبت وارده رابه شماوسایرمنسوبین تسلیت عرض نموده ازدرگاه ایزدمنان برای ان مرحوم رحمت وغفران الهی آرزومندیم.سعیدپیردوست ناهیدواله سردفترودفتریار۴نیشابور.

  23. سردفتر - دفتریار و پرسنل 179 مشهد می گوید

    همکاران عزیز مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و برای آن سفرکرده غفران و رحمت الهی از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم

  24. جعفری دفتریار 111 تبریز می گوید

    همکاران بزرگوار بنده به نوبه خود مصیبت وارده بشما وخانواده محترمتان راتسلیت عرض می نمایم

  25. مصطفی مشهدی دفتر یار 1 مشهد می گوید

    مصبت واره به همکاران محترم را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای همکاران معزز و سایر بازماندگان صبری جزیل از خدواندمتعال مسئلت دارم.

  26. دفترخانه 233 مشهد می گوید

    خانواده محترم نوروزپورو فامیل وابسته،مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت داریم.

  27. سردفتر ، دفتريار و پرسنل دفتر 193 می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران گرامی تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند متعال مسئلت داریم .

  28. سردفتر ودفتریاردفتر اسناد رسمی 49 مشهد می گوید

    جناب اقای قلی زاده
    همکاران گرامی
    مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده مارا در غم خود شریک بدانیدوبرای شما صبر جمیل مسئلت داریم

  29. سردفتر 321 مشهد می گوید

    با سلام عرض تسلیت مارا صمیمانه قبول نمایید

  30. علیرضا عرب سردفتر 15 فریمان و دفتر یار می گوید

    همکاران محترم مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض نموده برای شما عزیزان صبر و بردباری و برای ان مرحوم امرزش و رحمت را خواستاریم.

  31. سردفتر و دفتریار دفتر244مشهد می گوید

    همکاران گرامی،مصیبت وارده را صمیمانه خدمت شما تسلیت میگوییم.

  32. دفتر یار280وجیهه رحمانی بردر می گوید

    همکاران محترم جناب اقایان قلی زاده وطالبی ونوروزپوروسرکارخانم نوروزپور مصیبت وارده را خدمت شماوخانواده معزز تان تلسیت عرض مینمایم .

  33. دفتر دو قوچان می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران گرامی خصوصا اقای طالبی تسلیت عرض میکنم

  34. فرخنده فال -سردفتر 79مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به شماهمکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم .

  35. دفتر خانه 22 سبزوار علي داوطلب می گوید

    همکاران عزیز مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و برای آن سفرکردگان غفران و رحمت الهی از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم

  36. احمد داوری می گوید

    همکاران عزیز علی الخصوص جناب آقای طالبی مصیبت وارده را تسلیت عرض مینمایم برای آن مرحوم غفران الهی و برای جنابعالی صبر بر این مصیبت را از خداوند بزرگ خواستارم

  37. دفتر ۷مشهد .بدیعی می گوید

    همکاران عزیز مصیبت وارده را تسلیت عرض مینمایم

  38. احسان دباغان دفتر یار 41 مشهد می گوید

    دوست و همکار گرامی جناب اقای قلی زاده ،مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض مینمایم

  39. دفتر اسناد رسمي 285 مشهد می گوید

    همکاران محترم مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل خواهانیم

  40. صحرائی دفتریار 358 مشهد می گوید

    همکاران گرامی آقا و خانم نوروزپور و آقایان طالبی و قلی زاده تسلیت واژه کوچکی است در برابر غم بزرگ شما، فقدان عزیز از دست رفته را بشما و خانواده محترمتان تسلیت گفته، از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم آمرزش و غفران الهی مسئلت می نمایم.

  41. علیرضا اباذری سردفتر 315 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم .

  42. دفتر اسناد رسمی 292 مشهد می گوید

    همکاران ارجمند ضمن عرض تسلیت در فراق آن عزیز برای شما صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت داریم.

  43. دفتر224مشهد می گوید

    همکاران گرامی مصیبت وارده رابه شما وخانواده محترم تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم رحمت واسعه الهی وبرای بازماندگان صبر وشکیبائی خواستاریم(سردفتروهمکاران)

  44. وطن زاده سردفتر 14 تربت جام می گوید

    دوست عزیز جناب اقای طالبی مصیب وارده را به شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای ان مرحوم غفران الهی و برای جناب عالی صبر و شکیبایی ارزومندم .

  45. سید حمید رضا حسینی دفتریار 43 کاشمر می گوید

    همکاران محترم تسلیت عرض مینمایم.

  46. فاکهی دفتر13قدمگاه می گوید

    دوست گرامی جناب آقای طالبی مصیبت وارده رابه شماتسلیت عرض نموده وغفران واسعه الهی رابرای آن مرحوم وصبروشکیبایی بازماندگان از صضرت حق مسئلت دارم

  47. مهدی لندرانی- دفترخانه 4 سبزوار می گوید

    همکاران گرامی مصیبت وارده را به شما بزرگواران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای از دست رفتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسلئت دارم.
    ما را هم در غم خود شریک بدانید.

  48. دفتر 211 مشهد می گوید

    همکاران محترم مصیبت وارده را به شماخصوصاآقای قلی زاده تسلیت عرض نموده برای شما بردباری و برای ان مرحوم امرزش و مغفرت رااز خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

  49. باشی زاده فخار سردفتر 172مشهد می گوید

    همکاران محترم جناب آقایان قلی زاده و طالبی ونوروزپوروسرکار خانم نوروزپورمصیبت وارده را تسلیت عرض مینمایم و صبر و شکیبائی برای شما ، غفران الهی را برای درگذشتگانتان از خداوند متعال مسئلت دارم

  50. دفتر اسناد رسمی 197 مشهد.حسینی می گوید

    همکاران گرامی مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای بازماندگان مسئلت دارم.

  51. سردفتر و دفتریار 117 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم .

  52. همکاران شما در دفتر 14 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم .

  53. همکاران شما در دفتر اسناد 14 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را به همکاران عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم .

  54. قلی زاده طالبی نوروزپور می گوید

    ضمن تقدیر وتشکر از مدیریت محترم سایت جناب آقای فرهاد حسین زاده از کلیه سروران گرامی که با حضور خود در مجالس آن مرحوم وچاپ اعلامیه وپرده نویسی و ابراز تسلیت در سایت با اینجانبان ابراز همدردی نموده اند کمال تشکر و سپاس گزاری را داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.