iran flag

مدیرکل ثبت اسناد خراسان رضوی در جمع خبرنگاران: اداره ثبت اسناد در ۵ شهرستان خراسان رضوی مستقر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: اداره ثبت اسناد و املاک در ۵ شهرستان خراسان رضوی مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، غلامرضا رحمتی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نخستین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: 16 هزار نفر در بحث استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت‌نام کردند که  2400 نفر از آنها در مصاحبه تخصصی حاضر بودند و از میان آنها 1150 نفر نهایی انتخاب شدند.

وی افزود: این نفرات شامل 350 نفر فرزندان معظم شهدا و 880 نفر هم عموم مردم هستند، این پذیرفته‌شدگان در ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌ها و ادارات نواحی شهرستانها جذب و مشغول به کار می‌شوند.

رحمتی زاده بیان کرد: از این تعداد 52 نفر در خراسان رضوی پذیرش شدند که 12 نفر از آنها فرزندان معظم شهدا بودند و از مجموع 1150 نفر پذیرفته شده 5 درصد از خراسان رضوی هستند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در استان، 5 شهرستان باخرز، زاوه، رشتخوار، فیروزه و خلیل‌آباد فاقد اداره ثبت اسناد و املاک هستند که تأسیس دفاتر آنها در شرف اقدام است و در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

رحمتی‌زاده تصریح کرد: به دنبال ارتقای نواحی مشهد هستیم و در نظر داریم تا نواحی این شهر را از 2 ناحیه به 8 ناحیه افزایش دهیم و جمعاً 3400 ناحیه ثبتی در کل کشور داریم.

وی تأکید کرد: در 9 ماهه اخیر در خراسان رضوی 48 هزار و 867 مورد ازدواج به ثبت رسیده که کاهشی 7.10 درصدی داشته و 13 هزار و 61 مورد هم طلاق به ثبت رسیده که افزایشی 6.50 درصدی داشته است.

بدون نظر
  1. دفتر گلبهار می گوید

    باسمه تعالی ضمن احترام به اهالی شریف شهرهای فوق متذکر می گردد منطقه ای همچون گلبهار باآن همه وسعت واینکه قرار است دومین شهر استان به لحاظ جمعیتی باشد فراموش شده است از مسولیثن محنرم متمنی است فکری به حال این منطقا که انگار از لحاظ تقسیمات اداری کشوری فراموش شده است بکنند بااحترام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.