iran flag

نمونه اسناد رسمی برای سردفتران و حقوقدانان

در بخش های املاک، اراضی، آب، و توضیحی مدرن
عباس بشیری در آخرین آثار و کتاب های حقوقی خود دو کتاب در مورد نمونه اسناد رسمی املاک، اراضی، آب و … منتشر کرده است…
گروه حقوقی – عباس بشیری در آخرین آثار و کتاب های حقوقی خود دو کتاب در مورد نمونه اسناد رسمی املاک، اراضی، آب و توضیحی مدرن را منتشر کرده است.

 
به گزارش بولتن نیوز، کتاب نمونه اسناد رسمی توضیحی مدرن (املاک،اراضی،آب) جلد اول به همراه آراء و نظریات کمیسیون وحدت رویه، نظریه های مشورتی و کمیسیون حقوقی ،پایگاه اینترنتی کانون سردفتران و دفتر یاران، آراء وحدت رویه و شعب دیوان عدالت اداری،آراء وحدت رویه و شعب دیوانعالی کشور ودادگستری،آرای شورایعالی ثبت و… می باشد.

 نمونه اسناد رسمی توضیحی مدرن جلد دوم به همراه آراء و نظریات کمیسیون وحدت رویه، نظریه های مشورتی و کمیسیون حقوقی ، مقالات مجله خبری و تحلیلی پایگاه اینترنتی کانون سردفتران و دفتر یاران، دفتر حقوقی و حمایت قضایی می باشد.
 

علاقه مندان به آثار حقوقی و همچنین نمونه های کاربردی در حوزه های مختلف حقوقی، قراردادها، اراضی، آّب، ساختمان، آپارتمان، کاروگارگری، ….. می توانند از انتشارات جنگل آثار مورد نظر خود را تهیه فرمایند و یا تلفنی درخواست ارسال به منزل یا محل کار خود نمایند. 66482830 –  09121271413 عباس بشیری مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری ..

 



 
 
۲ نظرات
  1. سردفتر می گوید

    با سلام ایا این امکان برای این کانون یاکانون مرکز فراهم نمی باشد که نسبت به تنظیم متون اسناد رایج دفتر خانه اقدام نماید تا به طور هماهنگ در سراسر کشور از یک متن ثابت البته با قابلیت ویرایش استفاده شود اگر این امر صورت پذیرد برای عموم که با متون حقوقی بیگانه هستند یا اطلاعات کمی دارند درزمان مراجعه به دفاترمشکلات کمتری به وجود می اید چون غالبا به دنبال متن خاصی هستند که در دفتر دیگری تنظیم شده است . با تشکر

  2. حسن حسینی می گوید

    عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.