iran flag

رییس کل دادگستری قزوین: روزآمدی ثبت اسناد بهترین پاسخ به انتظارات مردم در دریافت خدمات می باشد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری استان قزوین که روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شد ˈجمال انصاریˈ در بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین، افزود: با توجه به وظایف ذاتی سازمان ثبت اسناد و املاک در ارایه طیف وسیعی از خدمات به مردم، تقریبا تمام آحاد جامعه در ارتباط با خدمات این نهاد می باشند.

وی اظهارکرد: خدمات تنظیم اسناد معاملات در دفترخانه ها، ثبت ازدواج و طلاق، ثبت شرکت ها، ثبت و صدور اسناد مالکیت و اجرای اسناد رسمی، تمامی آحاد جامعه را مرتبط با خدمات ثبت اسناد و املاک کرده است.

وی، خدمت رسانی، کاهش هزینه ها، تسریع در ارایه خدمت و ارتقای سلامت اداری را سیاست کلی سازمان ثبت اسناد و املاک عنوان و اظهارامیدواری کرد: با الکترونیکی شدن بعضی از بخش ها، ساماندهی فرایندها، تدابیر مدیریتی و تلاش کارکنان می توان به پویایی این سازمان امیدوار بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین از سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یک دستگاه بسیار مهم و تاثیرگذار از حیث تنوع فعالیت ها و خدمات آن یاد کرد و اقدامات صورت گرفته در اداره کل ثبت استان بویژه حذف مراجعات حضوری و الکترونیکی کردن فرایندهای ثبتی را مثبت و خوب ارزیابی کرد.

انصاری ادامه داد: سایر دستگاهها نیز باید با الگوبرداری از فعالیت سازمان ثبت اسناد و املاک در این مسیر گام بردارند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین نیز در این بازدید گفت: تمامی اقدامات سازمان ثبت با کاهش و یا حذف واسطه ها و الکترونیکی کردن بخش هایی از امور ثبتی در راستای ارتقای سلامت اداری و تسریع در پاسخگویی به مراجعین بوده است.

ˈشهریار کناری وندˈ میزان اسناد مالکیت صادره در 10 ماهه نخست سال جاری را تعداد 42 هزار و 696فقره و تعداد پاسخ استعلامهای صادره به دفاتر اسناد رسمی را 54 هزار و 952 فقره عنوان کرد.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد 254 هزار و 445 سند در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و 42 میلیارد تومان مطالبات نیز از بانکها وصول شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.