iran flag

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: حرکت فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک در عرصه قرآنی گسترش خواهد یافت

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سال آینده حرکت فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک در عرصه قرآنی گسترش خواهد یافت. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931209000647#sthash.vHZHSR0C.dpuf

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سال آینده حرکت فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک در عرصه قرآنی گسترش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد تویسرکانی با اشاره به این که برنامه‌های مختلفی طی سال جاری در عرصه فرهنگی تدوین و اجرا شده است، افزود: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی طی امسال، برگزاری مسابقات قرآن کریم بوده است.

وی افزود: به منظور گسترش فرهنگ قرآن آموزی و توجه بخشی به معارف انسان ساز قرآن در سطح کارکنان، مسابقات قرآن در سطح کارکنان ستاد و استان‌های این سازمان و در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ ویژه آقایان و در رشته حفظ و ترتیل ویژه خواهران برگزار و نفرات برگزیده هر رشته به مسابقات سراسری قرآن کریم  کارکنان که در دی ماه سال جاری در تهران برگزار گردید، معرفی شدند.

تویسرکانی اظهار داشت: در مرحله اول این دوره از مسابقات در سطح کشور 118 نفر از کارکنان شرکت کردند و نفرات برتر هر رشته نیز که متشکل از 27 نفر آقایان و 6 نفر از خواهران بودند، در مرحله سراسری نیز با هم به رقابت پرداختند و در پایان نفرات اول و دئوم هر رشته به مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه معرفی گردیدند.

وی با اشاره به استقبال خود همکاران از برنامه‌های قرانی در کشور از راه‌اندازی دارالقرآن مرکزی سامان طی سال آتی خبر داد و گفت: حجم ماموریت‌ها و میزان مراجعات مردمی به ادارات ثبت بدون شک باعث خستگی کارکنان از جنبه‌های روحی و جسمی است و در همین رابطه گسترش برنامه‌های فرهنگی در حوزه کارکنان و خانواده آنان در دستور کار قرار دارد.

شناسایی ظرفیت‌های قرآنی در سطح کارکنان و خانواده آنان، برگزاری مسابقات و محافل قرآنی، ارتباط گسترده با حوزه‌های مرتبط  با امر قرآن در کشور، دوره‌های مختلف آموزش قرآن ویژه کارکنان و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط معاونت فرهنگی قوه قضاییه از مواردی بود که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به اجرای آن در سال آتی اشاره کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.