iran flag

برنامه کاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی تا پایان سال مشخص شد

سه شنبه   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵   ساعت ۱۰:۵۲

برنامه کاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی تا پایان سال مشخص شد

برنامه کاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی تا پایان سال مشخص شد

سرویس: صحن
هیات رئیسه مجلس با اعمال اصلاحاتی، تقویم کاری پاییز و زمستان مجلس شورای اسلامی را به این صورت تغییر داد که پس از تقدیم لایحه بودجه 95 از سوی دولت، مجلس به مدت چهار هفته جلسه علنی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدرضا دستغیب در حاشیه نشست خبری صبح امروز(سه شنبه، 5 آبان) خود گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 13 لغایت 21 آبان ماه جهت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌ خود رفته و از 24 آبان تا 3 آذر ماه به مدت دو هفته در مجلس حضور خواهند یافت.

به گفته وی، همچنین نمایندگان مردم از تاریخ 4 تا 12 آذرماه که مصادف با اربعین حسینی است جهت سرکشی، به حوزه‌های انتخابیه خود رفته و از 15 آذر لغایت 7 دی ماه نیز به مدت 4 هفته در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد: از سوی دیگر نمایندگان مجلس از 9 لغایت 17دی ماه به مدت یک هفته به حوزه انتخابیه رفته و از 20 دی تا 13 بهمن ماه به مدت 4 هفته در مجلس حاضر می شوند.

بنابر این گزارش، نمایندگان از 14 بهمن ماه لغایت 9 اسفندماه یک هفته برای سرکشی به حوزه‌ انتخابیه و 2 هفته برای آماده شدن جهت شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی حضور نخواهند داشت./

نقل از ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.