iran flag

سیستمی شدن شیوه‌های خدمت‌رسانی ثبتی در تسریع امور موثر است

خبرگزاری میزان- تویسرکانی با اشاره به سیستمی شدن شیوه های خدمت رسانی ثبتی در سطح کشور گفت: استفاده از این شیوه ها در سرعت بخشی توأم با دقت و شفافیت امور و کاسته شدن از هزینه های نهان و آشکار ، بسیار موثر بوده است.

سیستمی شدن شیوه‌های خدمت‌رسانی ثبتی در سرعت رسیدگی به امور موثر است

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، «احمد تویسرکانی»  از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تویسرکان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی ثبتی به مردم و مسائل و مشکلات این واحد ثبتی قرار گرفت.

وی در جمع کارکنان این اداره با توجه به اهمیت امر خدمت رسانی سریع و شفاف به مردم گفت : انجام امور ثبتی به لحاظ حساسیت های قانونی و رعایت جوانب مرتبط با حقوق اشخاص، در مواردی ممکن است به گذشت زمان مصرّح در قانون نیازمند باشد؛ لکن باید تلاش شود تا انجام امور مردم بیش از زمان قانونی به طول نینجامد.

رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور با اشاره به سیستمی شدن شیوه های خدمت رسانی ثبتی در سطح کشور گفت: استفاده از این شیوه ها در سرعت بخشی توأم با دقت و شفافیت امور و کاسته شدن از هزینه های نهان و آشکار ، بسیار موثر بوده است.

دکتر تویسرکانی ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام مسئولین و کارکنان ثبت اسناد همدان در پیشبرد برنامه ها و سیاست های سازمان در این استان کهن، تأکید کرد: شهرستان تویسرکان در ردیف شهرهای اولویتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای رفع کمبودها و مشکلات ثبتی است.

نقل از میزان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.