iran flag

اطلاعیه مهم کانون سردفتران و دفتریاران مرکز برای سردفتران متقاضی خرید کارت اعتباری دستگاه کارتخوان

 

 از کلیه سردفتران اسناد رسمی کشور درخواست می شود در صورت تمایل جهت خرید کارت اعتباری، فرم مندرج در این خبر را تکمیل کنند.
 به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، به دنبال اجرای پروژه نصب دستگاه کارتخوان در دفاتر اسناد رسمی از ابتدای سال گذشته (1387) تاکنون، به اطلاع همکاران محترم سردفتر می رساند؛ به دنبال موافقت بانک ملی با درخواست کانون سردفتران و دفتریاران مبنی بر اختصاص کارت اعتباری به منظور استفاده افراد مراجعه کننده به دفاتر که فاقد کارت اعتباری هستند و به منظور استفاده این افراد از دستگاه کارتخوان، مقرر شد کارت اعتباری در اختیار سردفتران متقاضی قرار گیرد. بدین منظور از کلیه همکاران محترم درخواست می شود فرم ذیل را به شیوه دستورالعمل آن تکمیل و ارسال کنند.
 دستورالعمل تکمیل فرم درخواست کارت اعتباری:
 

1- سردفتر باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و از آن پرینت بگیرد. نسخه چاپ گرفته شده را به شعبه بانک ملی که سردفتر در آن شعبه، حساب سیبا مربوط به حق التحریر دارد، به صورت دستی تحویل دهید.
2- پس از تکمیل فرم و تهیه یک نسخه پرینت، دکمه ارسال را کلیک کنید. در اینصورت یک نسخه از اطلاعات شما در بانک اطلاعات و آماری کانون سردفتران و دفتریاران نگهداری و محفوظ خواهد بود.
3- جهت پر کردن فیلدهای فرم زیر، حتما از اینترنتExplorer  ورژن 7 به بالا استفاده کنید.
4- در قسمت حساب ترجیحی ( فیلدهای 35، 36 و 37 )  نکته قابل ذکر آن است که منظور از این حساب، یکی از حساب های مرتبط با ملی کارت است که برحسب تقاضای دارنده آن انتخاب تا بهای کالا و خدمات عرضه شده به وی از طریق پایانه های فروش(pos)  از حساب مزبور برداشت و به حساب پذیرندگان کارت منظور گردد.
5- برای درج کد شهر تولد و کد محل صدور شناسنامه ( فیلدهای 8 و 9) از جداول پیوست استفاده شود.
 
 پیوست ها:
 
3- لیست کد شهرستان ها (لیست 1 ، لیست 2 ، لیست 3)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.