iran flag

تقدیر و تشکر از حضور پرشور و با شکوه همکاران محترم سردفتر و دفتریار در مراسم گرامی داشت روز ششم دیماه

20151227_203544_002

20151227_192126_001

روز گذشته مراسم گرامی داشت روز ششم دیماه با حضور گسترده و با شکوه همکاران محترم سردفتر و دفتریار شاغل و بازنشسته در مجتمع خیریه فتح المبین مشهد با حضور مقامات قضایی استان و مقامات دانشگاهی و مسئولین اداره کل ثبت و نواحی ثبت مشهد برگزار گردید ، که بدینوسیله از حضور با شکوه همکاران محترم تقدیر و تشکر میگردد و گزارش مراسم مذکور متعاقبا در سایت قرار داده خواهد شد.

    روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 

 

 

۵ نظرات
  1. حسيني سردفتر 195 مشهد می گوید

    همه اعضای محترم کانون و دوستان دیگر خیلی زحمت کشیده بودند تا این جلسه بی نظیر در مشهد برگزار گردید. البته که فقط دیکته نانوشته غلط ندارد و انتقاداتی بر جلسه دیشب وارد است ولی سعی و تلاش و ابتکار گردانندگان جلسه ستودنی بود . من از طرف خودم و دفتریار این دفترخانه از زحمات بی منت عزیزان صمیمانه تشکر می کنم.

  2. سید امیررضا ارتضا 36 مشهد می گوید

    واقعا از زحمات همه عزیزان و دست اندرکاران و کانون محترم سردفتران و دفتر یاران ممنونیم بسیار عااالی بود

  3. همکار می گوید

    با سلام خدمت تمامی سردفتران و دفتریاران محترم ،

    ……. از حضور پررنگ و پر شور همگی همکاران در مجلس بزرگداشت روز کاتب بالعدل در مجتمع فتح المبین مشهد صمیمانه قدردانی و تشکر مینماییم . بر خلاف ایرادات و اظهار نظرات عجولانه و نسجیده ای که بعضاً پیش از مراسم نسبت به مکان برگزاری آن نموده بودند ، مجلس بسیار با شکوه و آبرومندی برگزار شد . از هئیت مدیره محترم کانون خراسان رضوی بخاطر حسن انتخاب چنین مکانی که هم از حیث امکانات و فضا بسیار عالی و تکمیل بود و هم اینکه هزینه آن صرف دختران بی سرپرست و معلولین ذهنی گردید و از اینرو همگی ما در این امر سهیم نمودند ، سپاسگزاریم . دست ریاست و اعضاء محترم این هیئت مدیره را باید به گرمی فشرد . هر کس یکی دو جلسه این عزیزان را در جلسات تشکیلی کانون همراهی کرده باشد موید تلاش خالصانه و بی چشم داشت این سروران بویژه جناب اورعی ریاست محترم کانون خواهد بود ………. دوست داشتیم همانطور که ریاست محترم سازمان در مراسم بزرگداشت دیروز در برج میلاد تهران شرکت فرمودند ، شاهد حضور مدیر کل محترم ثبت استان خراسان رضوی در کنار معاونین و روسای ثبتی و سایر مدیران قضائی و دانشگاهی بودیم . به هر حال این روز بزرگ در تاریخ سردفتری و دفتریاری چون چراخی پر فروز خواهد درخشید.

  4. داوطلب می گوید

    واقعا از زحمات همه عزیزان و دست اندرکاران و کانون محترم سردفتران و دفتر یاران ممنونیم . ای کاش همانطور که ریاست محترم سازمان در مراسم بزرگداشت دیروز در برج میلاد تهران شرکت فرمودند ، شاهد حضور مدیر کل محترم ثبت استان خراسان رضوی در کنار معاونین و روسای ثبتی و سایر مدیران قضائی و دانشگاهی بودیم

  5. سید حمید رضا حسینی دفتریار اول 43 کاشمر می گوید

    صمیمانه از زحمتهاتون در کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی سپاسگزارم.بخصوص ریاست محترم کانون استاد اورعی عزیز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.