iran flag

قانون پیش فروش آپارتمان از مصادیق بارز پیشگیری از وقوع جرم است

خبرگزاری میزان- فرهنگ پور در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال و اراضی دولتی و منابع طبیعی شهرستان گفت: قانون پیش فروش آپارتمان از مصادیق بارز پیشگیری از وقوع جرم است.

قانون پیش فروش آپارتمان از مصادیق بارز پیشگیری از وقوع جرم است

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان ورزقان، «علیرضا فرهنگ‌پو» در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال و اراضی دولتی و منابع طبیعی شهرستان اظهار کرد: متأسفانه قصور و کوتاهی بعضی از مسئولین در حفظ حقوق بیت‌المال از جمله اراضی منابع طبیعی که با گسترش محدوده شهری داخل در محدوده شده و فنس کشی و حصارکشی نمی‌شوند و بدون تعیین تکلیف رها می‌شوند.

وی ادامه داد: این امر موجب تعرض و تجاوز افراد سودجو و طمعکار می‌شود، در این صورت است که تعارض حق شخصی با منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی بوجود می‌آید. مسئولین مربوطه باید نهایت دقت را داشته باشند تا چنین مواردی پیش نیاید.

همچنین به طرح  مسکن مهر شهرستان ورزقان اشاره کرد و از رؤسای بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خواست که در اسرع وقت، نسبت به حل و فصل مشکلات و مسائل مربوطه طرح اقدام کنند.

وی در خصوص قانون پیش فروش آپارتمان که از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود، گفت: قانون پیش فروش آپارتمان از مصادیق بارز پیشگیری از وقوع جرم است.

گفتنی است؛ در این جلسه امام جمعه شهرستان ورزقان، فرماندار شهرستان ورزقان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر ورزقان، رؤسای ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ثبت اسناد و املاک و شهرداری ورزقان حضور داشتند.

نقل از میزان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.