iran flag

تسلیت به همکار

 

taslit2

 


انا لله وانا الیه راجعون متاسفانه با خبر شدیم که همکار ارجمند و گرامیمان سرکار جناب آقای جهانی سردفتر محترم دفترخانه ۱سرخس سوگوار از دست دادن پدر بزرگوارشان 
می باشند ، این مصیبت را به ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای همکار عزیزمان و خانواده محترمشان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسئلت داریم، باستحضار همکاران محترم میرساند مجلس ختمی در روز دوشنبه 94/11/19 از ساعت 18 الی 19 در حرم مطهر صحن انقلاب آسایشگاه  دربانان آستانقدس رضوی برگزار میگردد ، حضور همکاران محترم موجب تسلی خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحوم میگردد .                                                                                                                                                                                           روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 

۲۰ نظرات
  1. حسین قلی زاده سردفتر48 مشهد می گوید

    دوست و همکار ارجمند جناب آقای جهانی درگذشت پدر ارجمندتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترم و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم خواهانم .

  2. ساکت می گوید

    همکار گرامی جناب آقای جهانی مصیبت جانکاه فقدان ابوی بزرگوارتان را خدمت شما و سایر بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض میکنم و برای روح آن تازه درگذشته آمرزش و صبر و اجر جزیل برایتان آرزو میکنم

  3. علیار تاریزاده سردفتر57 ایرانشر می گوید

    باسلام تسلیت

  4. عرب - سردفتر 15 فریمان می گوید

    همکار گرامی جناب اقای جهانی ، این ماتم جانگداز را به جنابعالی و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای شما صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌نمایم . 

  5. توانا - سردفتر و دفتریار دفتر244مشهد می گوید

    همکار گرامی،مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم علوت درجات و برای بازماندگان پاداش صبر بر مصیبت خواستاریم.

  6. صفویان سردفتر 214 مشهد می گوید

    همکار گرامی مصیبت وارده را صمیمانه به شما و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه احدیت رحمت الهی و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم.

  7. عربشاهی سردفتر 2 کاشمر می گوید

    همکار گرامی فوت و درگذشت پدر گرامیتان را به شما تسلیت عرض مینمایم واز درگاه خداوند متعال برای شما وسایر بازماندگان صبر وآرامش خاطر مسئلت مینمایم.انشالله آن مرحوم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرد.مارا در غم خود شریک بدانید.

  8. جوا دمعزی دفتر 344 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را حضور خانواده محترم جهانی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای شما ارزومندم.

  9. مهدی لندرانی- دفترخانه 4 سبزوار می گوید

    همکار گرامی درگذشت پدر گرامیتان را به شما و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت درام.

  10. سردفتر و پرسنل دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر می گوید

    همکار گرامی جناب اقای جهانی فقدان ودرگذشت پدر گرامیتان را به حضرت عالی وخانوادهای به سوگ نشسته تسلیت وتعزیت عرض نموده وبرای آن مرحوم علو درجات و برای شما و بازماندگان صبر و اجر از خداوند منان خواستاریم . 

  11. نادرخوی مهنه سردفتر و تقی زاده دفتریار 117 مشهد می گوید

    همکار گرامی،مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم علوت درجات و برای بازماندگان پاداش صبر بر مصیبت خواستاریم.

  12. سردفتر و دفتریار اسنادرسمی18 کاشمر می گوید

    همکار گرامی جناب آقای جهانی فوت ودرگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم آمرزش الهی وبرای شما صبر و شکیبائی مسئلت داریم.

  13. رحيمي سر دفتر 2 مه ولات می گوید

    همکار گرامی مصیبت وارده را به شما و بازماندگان تسلیت عرض نموده واز درگاه الهی برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم

  14. جواد راسخی دفتریار 246 مشهد می گوید

    همکار گرامی مصیبت وارده را صمیمانه به شما و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه احدیت رحمت الهی و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم.

  15. احسان باشی زاده سردفتر172مشهد می گوید

    جناب آقای جهانی مصیبت وارده را تسلیت میگویم .خداوند به شما و خانواده محترمتان صبر و اجر و به آن مرحوم رحمت  وعنایت فرماید. با نثار فاتحه به روح آن مرحوم و همه درگذشتگان .

  16. سردفتر ودفتريار 209 مشهد می گوید

    همکار گرامی مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای شما و خانواده محترمتان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسئلت داریم،

  17. کاظم جهانی سردفتر7تربت حیدریه می گوید

    همکارگرامی مصیبت وارده رابه شماوخانواده محترم تسلیت عرض مینمایم من رادرغم خودشریک بدانید

  18. سید حسن حسینی می گوید

    همکار محترم تسلیت اینجانب را پذیرا باشید.با ارزوی صبر و بردباری

  19. سید حمید رضا حسینی دفتریار اول دفتر 43 کاشمر می گوید

    دوست و همکار گرامی ضمن ابراز همدردی ارزوی صبر و شکیبایی برای شما و خانواده محترم دارم.

  20. سید امیر بهادر حسینی دانشجوی حقوق می گوید

    مصیبت وارده را به شما و خانواده بزرگوارتان صمیمانه تسلیت عرض مینمایم.با ارزوی صبر و شکیبایی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.