iran flag

پیام تبریک ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

نسخه چاپی

پیام تبریک ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

یا مقلب القلوب و الابصار /یا مدبر الیل و النهار/ یا محول الحول و الاحوال / حول حالنا الی احسن الحال

به اراده الهی بار دیگر دستان پر نوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار ودر پرتو نظم بی بدیل خلقت روح تازگی در کالبد سرد طبیعت دمیده می شود .
با هدایت و عنایات باریتعالی برگی دیگر از کتاب زندگی مان ورق خورده و شاهد نوروزی دیگر خواهیم بود .

در سالی که گذشت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به انگیزه خدمت بهتر به مردم ، با تاکید بر برنامه ریزی و اعمال مدیریت صحیح و با پشتوانه عنایات الهی و همت و تلاش تمامی مدیران و کارکنان گامهای بلند و هدفمندی را در عرصه تحولات بنیادی و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و ارتقاء سطح رضایتمندی مردم برداشته و هم اکنون فصل نوینی بر تاریخ کهن این سازمان گشوده شده است .

لازم می دانم در آستانه سال جدید ضمن شکرگزاری به آستان لایزال خداوندی از توفیق خدمتگزاری به امت خداجوی ایران اسلامی مراتب تشکر خود را از تلاش و زحمات همه مدیران و کارکنان خدوم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جامعه بزرگ دفاتر اسنادرسمی و ازدواج و طلاق ابراز داشته و حلول بهار طبیعت و فرا رسیدن سال نو را به همه عزیزان و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نمایم .

امید است در سال جدید با توکل به خداوند متعال و عزمی مصمم ، با برنامه ریزی و پشتکار در جهت خدمتگزاری بهتر به مردم شریف میهن اسلامی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشیم .

احمد تویسرکانی

معاون رئیس قوه قضائیه و

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

نقل از سایت سازمان ثبتtoyserkany.3

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.