iran flag

تسلیت به همکار

taslit2
انا لله وانا الیه راجعون متاسفانه با خبر شدیم که همکار ارجمند و گرامیمان جناب اقای عبدالواحدی دفتریار محترم دفترخانه214 مشهد  سوگوار از دست دادن پدر بزرگوارشان مرحوم اکبر عبدالواحدی 
می باشند ، این مصیبت را به ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای همکار عزیزمان و خانواده محترمشان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسئلت داریم، باستحضار همکاران محترم میرساند مجالس ختم آن مرحوم  در روز جمعه 1395/01/13 از ساعت 16:30 الی 18:30 در حسینیه نصرت واقع در ابن سینا 10 و روز شنبه 1395/01/14 از ساعت 16 الی 18 در مسجد الزهرا واقع در پنجراه سناباد برگزار میگردد ، حضور همکاران محترم موجب تسلی خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحوم میگردد .                                                                                                                                                                                           روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

۳۵ نظرات
  1. حسین قلی زاده سردفتر 48 مشهد می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای عبدالواحدی درگذشت پدر ارجمندتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترم و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم خواهانم .

  2. نماینده سازمان ثبت و دفتریار می گوید

    ماهمه ازاوییم و بسوی او بازگردانده می شویم .همکار محترم جناب آقای عبدالواحدی با نهایت تاثر درگذشت ابوی عزیزتان با بشما و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه منان مغفرت برای مرحوم و صبرجزیل برای خانواده محترمتان خواستارم.(سازمندحسینی،دفتریار۱۷۸مشهد)

  3. ساکت می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون همکار گرامی جناب آقای واحدی مصیبت درگذشت ابوی گرانقدر رو خدمت جناب عالی و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده،شادی روان و آمرزش و مغفرت الهی برای روح آن مرحوم را از حضرت پروردگار مسئلت میکنم

  4. اسمعیل صادق زاده (صادقی)دفتراسنادرسمی282مشهد می گوید

    به نام خدا- همکارگرامی وارجمند جناب آقای عبدالواحدی مصیبت وارده را حضور شما وخانواده محترم تسلیت وتعزیت عرض مینمایم . خداوند به آن مرحوم آرامش و غفر ان وبه شما وبازماندگان صبر عنایت فرماید.

  5. سردفتر250 مشهد غلامرضا آگنج می گوید

    جناب آقای هروی دفتر یار دفتر ۲۵۰ مشهددرگذشت مادر خانم محترمتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب آمرزش ومغفرت برای آن مرحوم خواهانم

  6. سردفتر250 مشهد غلامرضا آگنج می گوید

    جناب آقای عبدلواحدی وسرکار خانم عبدلواحدی همکاران محترم در گذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان طلب صبر و شکیبای برای شما وخانواده محترمتان وغفران ومغفرت الهی برای آن مرحوم خواهانیم سردفتر وپرسنل دفتر اسناد رسمی ۲۵۰ مشهد

  7. ابراهیم اولیازاده - دفتریار 65 مشهد می گوید

    همکار محترم جناب واحدی
    در گذشت پدر گرامیتان را به شما تسلیت عرض مینمایم

  8. جواد راسخی دفتریار 246 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای عبدالواحدی درگذشت پدر گرامیتان را خدمت شما وسایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای جنابعالی صبر و برای آن مرحوم غفران و مغفرت الهی خواستارم.

  9. مسلم ناصری -سر دفتر 5 قوچان می گوید

    همکار گرامی جناب افای عبد الواحدی در گذشت پدر گرامیتان را خدمت شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای جنابعالی صبر و برای ان مرحوم مغفرت الهی خواستارم

  10. غلامعلی هوشنگی بیدگلی سردفتر 320 حوزه ثبتی آران و بیدگل می گوید

    همکار عزیز و گرامی درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترم و فامیل وابسته تسلیت عرض نموده و ما را در غم از دست دادن این عزیز شریک بدانید. انشااله که آن عزیز از دست رفته مشمول الطاف حق واقع شده باشد.

  11. مسلم ناصری -سر دفتر 5 قوچان می گوید

    در گذشت پدر گرامیتان را به شما تسلیت میگوییم

  12. صفویان سردفتر 214 مشهد می گوید

    همکار ارجمند ودفتریار گرامی جناب آقای عبدالواحدی

    و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی ، آغازی بی پایان را می سراید ”

    درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم

    .

  13. صفویان سردفتر 214 مشهد می گوید

    سرکار خانم مژگان عبدالواحدی -همکارمحترم دفتر ۲۵۰ مشهد
    کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

    ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم

    خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی ( ع ) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

  14. پرسنل دفتر 214 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای عبدالواحدی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت پدر عزیزتان با به شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه منان مغفرت برای مرحوم و صبرجزیل برای خانواده محترمتان خواستاریم.

  15. مجتبی زرندی سردفتر اسناد رسمی 8 مشهد می گوید

    مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.
    همکار محترم جناب آقای عبدالواحدی ، ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

  16. رحيمي سر دفتر 2 مه ولات می گوید

    همکار گرامی مصیبت وارده را به جنابعالی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم

  17. محمد جواد زبردست سردفتر 135 مشهد می گوید

    دوست گرانمایه و همکار عزیز
    در اندوه از دست دادن پدر بزرگوارتان حقیر را نیز شریک بدانید.
    از دادار مهربان برای روح آن عزیز تازه از دست رفته طلب آمرزش و مغفرت می نمایم.

  18. امیرحسین هروی - دفتریار 250 مشهد می گوید

    دوست و همکار عزیزم ؛ جناب آقای حسین عبدالواحدی – درگذشت پدرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند . ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست . این ماتم جانگداز را به شما و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات خواستارم .

  19. امیرحسین هروی - دفتریار 250 مشهد می گوید

    همکار محترم ؛ سرکار خانم مژگان عبدالواحدی – درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

  20. سردفتران و دفتریاران تربت حیدریه می گوید

    همکار محترم جناب عبدالواحدی ضایعه اسفناک در گذشت پدر بزرگوارتان را به شما تسلیت عرض نموده ما را در غم خود شریک بدانید .

  21. سردفتران و دفتریاران تربت حیدریه می گوید

    همکار محترم جناب عبدالواحدی ضایعه در گذشت پدر بزرگوارتان راخدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده بقای عمر شما را از درگاه احدیت خواستاریم .

  22. دفتراسنادرسمی 1گناباد می گوید

    سلام خدایشان رحمت کنادوباخوبان محشورشان کند وبه بازماندگانشان صبر جزیل ووافرعنایت کند مارادرغم خودشریک بدانید

  23. غفوری دفترخانه 268 مشهد می گوید

    جناب آقای واحدی همکار گرامی درگذشت پدر بزرگوارتان رابه شما تسلیت عرض می نمایم و بقای عمر شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم

  24. از طرف فرزانه روشن و کارکنان دفتر اسناد رسمی 142 می گوید

    همکار عزیز جناب آقای عبدالواحدی عزیز درگذشت پدر عزیزتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم و از خداوند برای شما صبر اجیل و برای آن مرحوم طلب آمورزش را دارم/

  25. حسین قدرتی دفتر 83 مشهد می گوید

    جناب آقای عبدالواحدی مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم .

  26. سردفتر و دفتریار دفتر 314 مشهد می گوید

    همکار عزیز درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت گفته و برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی کران الهی آرزو داریم امید آنکه خداوند به شما و خانواده محترم صبر عنایت نماید.

  27. امیر طالبی دفتریار 305 مشهد می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای عبدالواحدی درگذشت پدر ارجمندتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترم و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم خواهانم .

  28. سید محمد عارفی دفتریار 18 کاشمر می گوید

    همکار گرامی جناب آقای عبدالواحدی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت پدر عزیزتان را به شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه منان مغفرت برای مرحوم و صبرجزیل برای خانواده محترمتان خواستاریم.

  29. محمدی دفتریار یک فیض آباد می گوید

    روحش قرین رحمت واسعه الهی 

  30. سردفتر و دفتریار دفتر 111 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای عبدالواحدی مصیبت وارده را خدمت شما و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر آرزومندیم.

  31. سيد مهدي بديعي - سردفتر٦٩ مشهد می گوید

    با سلام 
    دوست و همکار محترم جناب اقای عبدالواحدی عزیز 
    ثلمه مؤلمه ارتحال والد ماجدتان موجبات تأثر و تأسف اینجانب را فراهم کرد ، از درگاه ایزد منان علو درجات روحانی ان فقید سعید و صبر توام با تقوی برای شما خواستارم . 

  32. سعیدپیردوست سردفتر4نیشابور می گوید

    همکارمحترم جناب اقای عبدالواحدی مصیبت وارده راتسلیت عرض نموده برای ان مرحوم غفران الهی وبرای شماصبروشکیبایی ارزومندم.

  33. عربشاهی سردفتر 2 کاشمر می گوید

    همکار گرامی جناب آقای عبدالواحدی مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض مینمایم واز درگاه خداوند متعال برای شما وسایر بازماندگان صبر وآرامش خاطر مسئلت مینمایم.انشالله آن مرحوم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرد.مارا در غم خود شریک بدانید.

  34. نادرخوی مهنه سردفتر و تقی زاده دفتریار 117 مشهد می گوید

    به نام خدا
    همکاران گرانقدر جناب آقای حسین عبدالواحدی ,  سرکار خانم مژگان عبدالواحدی
    با سلام 
    با نهایت تاثر و تاسف درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

  35. سید مرتضی ظریف سند نویس 331 مشهد می گوید

    همکار ارجمند محسن جان عزیز دفتر یار محترم ۳۳۱ مشهد در گذشت این نازنین برادر را به شما و خاندان محترم عابدی تسلیت عرض می نمایم و علو درجات ار از خداوند برای آن مرحوم خواستارم و بدان ماهم سوختیم در غم شما و دفتر ۳۳۱ در غم وسیاهی می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.