iran flag

تسلیت به همکار

taslit2
انا لله وانا الیه راجعون متاسفانه با خبر شدیم که همکار ارجمند و گرامیمان جناب اقای حسن رجائی سردفتر محترم دفترخانه358 مشهد  سوگوار از دست دادن پدر بزرگوارشان مرحوم صفر علی رجائی 
می باشند ، این مصیبت را به ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای همکار عزیزمان و خانواده محترمشان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسئلت داریم، باستحضار همکاران محترم میرساند مجالس ختم آن مرحوم  امروز از ساعت ۱۶ الی ۱۸و پنج شنبه و جمعه صبح از ساعت 9:30 الی 11:30 و بعد از ظهر از ساعت 16 الی 18 در چناران مسجد امام حسین (ع) برگزار میگردد ، حضور همکاران محترم موجب تسلی خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحوم میگردد ضمناآدرس محل برگزاری مجلس ترحیم در مشهد متعاقبا اعلام میگردد.                                                                                                                                                                              روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

۲۱ نظرات
  1. دفتراسنادرسمی 1گناباد می گوید

    همکارمحترم اللهم اغفرللمومنین والمومنات والمسلمین والمسلمات بحق محمدوآل محمد(ص) ضمن تقاضای علودرجات برای آن عزیزسفرکرده، وتقا ضای صبری جزیل برای بازماندگان آن عزیز، مارادرغم خودشریک بدانید خدایشان رحمت کناد.

  2. محمدی دفتریار یک فیض آباد می گوید

    روحش شاد 

  3. پرسنل دفتر خانه 343 می گوید

    ضایعه در گذشت پدر گرامیتان را
    خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای آن عزیر سفر کرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاریم

  4. صحرایی دفتریار 358 می گوید

    تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما، درگذشت پدر بزرگوارتان را در آستانه ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند باریتعالی برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. روحشان شاد.

  5. ناصری سردفتراسنادرسمی342مشهد می گوید

    ” کل من علیها فان ” هر چند غم فقدان پدر سنگین است اما دست تقدیر این بار عزیز دیگری را به دیار ابدی روانه کرد و جز تسلیم در برابر مشبت الهی چاره ای نیست

    .همکار محترم ، جناب آقای رجائی سردفترمحترم۳۵۸مشهد :
    درگذشت پدربزرگوارتان مرحوم حاج صفرعلی رجائی را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و ازخداوندمتعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل واجر جزیل مسالت می نمایم خداوند روحش را با ائمه اطهارعلیهم السلام محشور نماید.

  6. سيد مهدي بديعي - سردفتر٦٩ مشهد می گوید

    با سلام 
    همکار محترم ارتحال والد ماجدتان را در این ایام بزرگداشت مقام منیع پدر از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم . سید مهدی بدیعی – سردفتر ۶٩ مشهد 

  7. مولوی نسب سردفتراسنادرسمی313مشهد می گوید

    انا لله وانا الیه راجعون.جناب آقای رجایی. ضایعه درگذشت ابوی گرامیتان را خدمت حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل و اجرجزیل از درگاه پروردگار مهربان خواستارم. باشد که روح آن عزیز پدر باحضرت مولا امیرالمومنین”ع” محشور گردد.

  8. حسین قلی زاده سردفتر 48 مشهد می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای رجا ئی درگذشت پدر ارجمندتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترم و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم خواهانم .

  9. اسمعیل صادق زاده (صادقی)دفتراسنادرسمی282مشهد می گوید

    همکار محترم وارجمند جناب آقای رجائی مارا در غم خود شریک بدانید خداوند منان به شما وسایر بازماندگان صبرو به آن مرحوم آمرزش وغفران عنایت فرماید. تسلیت حقیر را پذیراباشید.

  10. جواد راسخی دفتریار 246 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای رجائی درگذشت پدر عزیزتان را خدمت جنابعالی وسایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن مرحوم علو درجات وبرای بازماندگان صبر و شکیبائی خواستارم.

  11. ابراهیم اولیازاده - دفتریار 65 مشهد می گوید

    همکار محترم

    -مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمان تسلیت عرض مینمایم .

  12. رافتي سردفتر339 می گوید

    همکار گرامی اقای رجایی . تسلیت و همدردی مارا نیز بپذیرید .همکاران شما در دفتر ۳۳۹ مشهد .

  13. حسن شاد دفتریار اول 54 مشهد می گوید

    انا للله و انا الیه راجعون                                                                                                         همکار محترم جناب اقای رجائی رحلت ابوی گرامیتان را خدمت حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده  غفران و رحمت خاصه حضرت حق را برای آن مرحوم مسئلت دارم.

  14. سردفتر و دفتریار دفتر اسناد 155 می گوید

    همکار ارجمند مصیبت فقدان ابوی گرامیتان را خدمت حضرتعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم 

  15. نیکبخت دفتریار177مشهد می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای رجائی درگذشت پدر ارجمندتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوندمنان طلب صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترمتان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم خواهانم .

  16. حسین بیابانگرد سردفتر 242 مشهد می گوید

    همکار محترم مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم مغفرت و برای شما صبر جزیل را خواستارم.

  17. عربشاهی سردفتر 2 کاشمر می گوید

    با سلام خدمت همکار ارجمند جناب آقای رجائی مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض مینمایم واز درگاه خداوند متعال برای شما وسایر بازماندگان صبر وآرامش خاطر مسئلت مینمایم.انشالله آن مرحوم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرد.مارا در غم خود شریک بدانید.

  18. صفویان -سردفتر 214 مشهد می گوید

    مصیبت وارده را بشما و خانواده محترم تسلیت عرض مینماییم و از خداوند منان برای شما صبر و برای آن مرحوم مغفرت و امرزش خواستاریم.

  19. ساکت می گوید

    ضایعه فقدان ابوی گرامی رو خدمت جناب عالی و خانواده گرامی تسلیت عرض میکنم و از خدای متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم

  20. واحدی دفتریار 214 مشهد می گوید

    همکار ارجمند مصیبت وارده را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و از خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت و برای بازماندگان صبر خواهانم. ما را در غم خود شریک بدانید

  21. رجائی سردفتر358مشهد می گوید

    من لم یشکرالمخلوق ، لم یشکر الخالق
    دوستان و سرورانم 
    در شامگاه حوادث تلخ و اندوهبار ، وقتی که روشنایی کورسویش را هم دریغ می دارد ، ید بیضاء یاران و دوستان بر شانه رنجورت
    ترا از شکستن و فرو ریختن و ظلمات می رهاند .
    از همه سرورانی
    که با حضور درمراسم تشییع، تدفین ،ختم وبرسرمزارپدر عزیزم حضوریافتندویابصورت تلفنی وارسال پیامک و صفحات مجازی
     اعلام همدردی وهمراهی نمودند ،
    صمیمانه سپاسگزارم.ان شااله که خداوندبه همه جزای خیرعنایت فرماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.