iran flag

تسلیت درگذشت مرحوم محمد عابدی سردفتر 6 مشهد

taslit2کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

متاسفانه با خبر شدیم همکار ارجمند و گرامی و با اخلاق مان جناب آقای محمد عابدی سردفتر محترم دفترخانه 6 مشهد عصر روز پنج شنبه دار فانی را وداع نموده و به دیار باقی شتافته اند ، این مصیبت جانگداز را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان طلب غفران و مغفرت الهی و علو درجات در پیشگاه حضرت حق برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای خانواده آن مرحوم مسئلت داریم .

                       روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

photo_2016-07-08_17-21-13

۶۸ نظرات
  1. حسین قلی زاده سردفتر 48 مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون

    خانواده محترم عابدی درگذشت اندوهناک همکار ارجمندمان جناب محمد عابدی را تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال طلب رحمت و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای شما مسئلت دارم .

  2. سردفتر ودفتریار 183 مشهد موحدان _ نیکزاد می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت ناگهانی همکار فرهیخته وبااخلاق شادروان محمد عابدی رابه شما وسایر وابستگان تسلیت عرض نموده صبر جمیل را برایتان آرزومندیم خداوند روحش را قرین رحمت قرار دهد

  3. دفتر اسناد رسمی 339 مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون

    این واقعه دردناک را به خانواده محترم عابدی و جامعه سردفتران تسلیت عرض می کنم، امیدوارم روح ایشان قرین رحمت پروردگار قرار گیرد.

  4. اورعی.سردفتر55مشهد می گوید

    همکاران عزیز،اخوان داغدیده وخانواده به سوک نشسته عابدی.درگذشت جانگداز مرحوم محمد عابدی مرد نیک اندیش وخوش نام ،سردفتراسنادرسمی شش مشهد راتسلیت عرض میکنم.غفران الهی وعلودرجات رابرای آن مرحوم ازخداوند متعال خواستارم.

  5. ناشناس می گوید

    خانواده محترم عابدی.در گذشت نا بهنگام همکار عزیز و با اخلاقمان را خدمت شما و همسر صبور ایشان تسلیت عرض مینمایم.بقائ عمر بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.مسعود سنجر دفتریار ۱۲۱ مشهد.

  6. مسعود سنجر دفتریار121 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت جانگداز همکار عزیز و دوست با اخلاقم را خدمت شما و همسر صبورش تسلیت عرض میکنم بقائ عمر بازماندگان را از خداوند متعال خواهانم.

  7. مسعود سنجر دفتریار121 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی.در گذشت نا بهنگام همکار عزیز و با اخلاقمان را خدمت شما و همسر صبور ایشان تسلیت عرض مینمایم.بقائ عمر بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.مسعود سنجر دفتریار ۱۲۱ مشهد.

  8. سردفتر اسناد رسمی 321 مشهد می گوید

    تسلیت به خاندان مرحوم و تمام همکاران

  9. محمدی دفتریار یک فیض آباد می گوید

    روحش شاد یادش گرامی

  10. غلامی دفتریار 116 مشهد می گوید

    درگذشت همکار ارجمند مرحوم محمد عابدی را به برادران گرامی و خانواده محترم تسلیت عرض مینمایم

  11. سیدحسن برهان سردفتریک قوچان می گوید

    باسلام بنده هم درگذشت دوست وهمکارعزیزمان محمدعابدی سردفتر۶مشهدرا به خانواده محترم آن مرحوم وبرادران ایشان وهمکاران عزیزم تسلیت عرض میکنم روحش شادویادش گرامی

  12. دفترخانه 30 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی با نهایت تاسف و تالم مصیبت وارده راتسلیت عرض نموده برایتان صبر و شکیبائی آرزومندیم

  13. ابراهیم اولیازاده - دفتریار 65 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی – در گذشت آقای محمد عابدی را به شما تسلیت عرض نموده و ما را در غم خود شریک بدانید

  14. سید حمید رضا حسینی دفتریار اول 43 کاشمر می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت همکار عزیزمان جناب محمد عابدی سخت ما را اندوهگین نمود.ضمن طلب رحمت و غفران الهی ارزوی صبر و بردباری برای شما عزیزان مسئلت دارم.

  15. نادرخوی مهنه سردفتر و تقی زاده دفتریار 117 مشهد می گوید

    «ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»

    مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزان ماتم زده به انتظار می نشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست.  بدینوسیله ضایعه درگذشت  همکار ارجمند و گرامی مان جناب آقای محمد عابدی سردفتر محترم دفترخانه ۶ مشهد را تسلیت عرض نموده وازدرگاه الهی برای ایشان غفران وبرای خانواده محترمشان صبرجزیل مسئلت می نماییم.

  16. سید امیر بهادر حسینی دانشجوی حقوق و نوه حاج سید حسین حسینی (سردفتر بازنشسته دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر) می گوید

    خانواده محترم عابدی تسلیت اینجانب را پذیرا باشید. خداوند به شما صبر عطا فرماید.

  17. تقی زاده دفتریار 117 مشهد می گوید

    «ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»

    مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزان ماتم زده به انتظار می نشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست. بدینوسیله ضایعه درگذشت همکار ارجمند و گرامی مان جناب آقای محمد عابدی سردفتر محترم دفترخانه ۶ مشهد را تسلیت عرض نموده وازدرگاه الهی برای ایشان غفران وبرای خانواده محترمشان صبرجزیل مسئلت می نماییم.

  18. غلام نبی شهیدی سردفتر 4 خواف می گوید

    آن کسانی که هنگامی که بلائی بدانان می رسد. می گویند: ما از آن خدائیم و به سوی او بار می گردیم. آنان همان بردباران با ایمانی هستند که الطاف و رحمت و احسان و مغفرت خدایشان شامل حال آنان می گردد. و مسلما ایشان راه یافتگان( به جاده حق وحقیقت و طریق خیر و سعادت) هستند.

    خانواده محترم عابدی درگذشت اندوهناک همکار ارجمندمان جناب محمد عابدی را تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال طلب رحمت و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای شما مسئلت دارم.

  19. سعیدپیردوست سردفتر4نیشابور می گوید

    خاندان محترم ومعززعابدی پروازابدی دوست وهمکارفرهیخته راخدمت شماوجامعه حقوقی وسردفتران خراسان تسلیت عرض نموده برای ان مرحوم علودرجات وبرای بازماندگان صبروشکیبایی آرزومندم.سعیدپیردوست سردفتر۴نیشلبور

  20. سعیدپیردوست می گوید

    خاندان محترم ومعززعابدی پروازابدی دوست وهمکارفرهیخته راخدمت شماوجامعه حقوقی وسردفتران خراسان تسلیت عرض نموده برای ان مرحوم علودرجات وبرای بازماندگان صبروشکیبایی آرزومندم.سعیدپیردوست سردفتر۴نیشلبور

  21. دفتراسنادرسمی342مشهد می گوید

    ” کل من علیها فان ” خانواده محترم عابدی
    دست تقدیر این بار همکارعزیزمان جناب آقای محمد عابدی

    را به دیار ابدی روانه کرد و جز تسلیم در برابر مشبت الهی چاره ای نیست

    .اینجانب این ضایعه تاسف بار را به فرزندان و همسر و فامیل وابسته ایشان از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و ازخداوندمتعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل واجر جزیل مسالت می نمایم

  22. اسمعیل صادق زاده (صادقی)دفتراسنادرسمی282مشهد می گوید

    درگذشت نابهنگام همکار ارجمندمان جناب آقای محمدعابدی سردفتر اسنادرسمی ۶ مشهدرا حضور شما بازماندگان وسایر وابستگان ودوستان آن مرحوم تسلیت عرض مینمایم .

  23. سردفتر250 مشهد غلامرضا آگنج می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت همکار بزرگوارمان جناب محمدعابدی را تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند طلب رحمت و آمرزش برای آ ن مرحوم وصبر وشکیبایی برای شما دارم

  24. دفتريار 358 می گوید

    همکاران ارجمند برادران عابدی، درگذشت ناگهانی اخوی گرامیتان را تسلیت عرض کرده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه و برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم، ما را در غم خود شریک بدانید، روحش شاد و یادش گرامی

  25. دفتراسنادرسمی 1گناباد می گوید

    سلام تسلیت ازدرگاه ایزدمتعال تقاضای رحمت وعلودرجات برای همکاربزرگوارمان وصبری جزیل برای بازماندگانشان راداریم .مارادرغم خودشریک بدانید خدایشان رحمت کناد.

  26. محمدولی کبریائی سردفتر 11 مشهد می گوید

     خانواده محترم عابدی مصیبت وارده را  تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال
     آرزوی علو درجات برای آن مرحوم را خواستاریم .

  27. سردفتر و دفتریار و کارکنان دفتر 111 مشهد می گوید

    درگذشت غم انگیز مرحوم مغفور زنده یاد محمد عابدی سردفتر اسناد رسمی ۶ مشهد را به جامعه سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

  28. سید حمید هاشمی سردفتر 35 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت همکار وبرادر مهربان مرحوم محمد عابدی را بشما وخاندان بزرگ عابدی تسلیت عرض نموده واز خداوند بزرگ برای شما صبر و شکیبائی وبرای آنمرحوم علو درجات را از خداوند منان خواستارم ۰ ۰۰۰۰ سردفتر ودفتریار وکارکنان دفتر اسنادرسمی شماره ۳۵ مشهد

  29. حسین بیابانگرد سردفتر 242 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی مصیبت وارده را به شما و جامعه سردفتران و دفتریاران تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال
    آرزوی علو درجات برای آن مرحوم را خواستاریم .خداوند قرین رحمتش فرماید.

  30. سردفتر و دفتریار دفتر اسناد 155مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون

    خانواده محترم عابدی . درگذشت همکار گرامی مرحوم محمد عابدی را خدمت شما خصوصا اخوان گرامی آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم رحمت و غفران بی پایان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم

  31. رجائی سردفتر358مشهد می گوید

    انا لله وانا الیه راجعون

    درگذشت همکار عزیزمان جناب آقای عابدی رابه خانواده ایشان تسلیت عرض می نمایم وطلب مغفرت ازخداوندمتعال برای ایشان دارم.

  32. سيدحسين جواهري دفتر 102 مشهد می گوید

    تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

    ، از خداوند صبر برای خانواده محترم آن مرحوم خواهانم
    امیدوارم که غم آخر زندگیشان باشد.

  33. سيدحسين جواهري سردفتر اسناد رسمي 102 مشهد می گوید

    تسلیت واژه کوچکیست در برابر این غم بزرگ ، از خداوند صبر عظیم برای خانواده محترم مرحوم خواهانم
    امیدوارم که غم آخر زندگیشان باشد.

  34. جواد راسخی دفتریار 246 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت ناگهانی همکار فرهیخته وبااخلاق شادروان محمد عابدی رابه شما وسایر وابستگان تسلیت عرض نموده صبر جمیل را برایتان آرزومندیم خداوند روحش را قرین رحمت قرار دهد

  35. جلیل یوسفی دفتریار دفتر ۱۰۵ مشهد می گوید

    با نهایت تاسف درگذشت همکار ارجمند و یار صدیقمان جناب اقای عابدی را به خانواده محترم ایشان و دیگر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای انمرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم . خداوند روح ان عزیز ازدست رفته را قرین رحمت فرماید .

  36. سردفتر و دفتریار کارکنان 280مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت همکار بزرگوارمان جناب محمدعابدی را تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند طلب رحمت و آمرزش برای آ ن مرحوم وصبر وشکیبایی برای شما دارم

  37. سيدحسين جواهري سردفتر اسناد رسمي 102 مشهد می گوید

    تسلیت واژه کوچکیست در برابر این غم بزرگ ، از خداوند صبر عظیم برای خانواده محترم مرحوم خواهانیم
    امیدوارم که غم آخر زندگیشان باشد.

  38. وهاب صولتی سردفتر شماره یک درگز می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت همکار عزیزمان اقای محمد عابدی را به شما تسلیت عرض مینمایم و از خداوند برای ان مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبری عظیم خواستارم.
     

  39. حسین جوانشیر افشار می گوید

    خانواده محنرم عابدی درگذشت همکار گرامی و نیو اخلاقمان را به شماره و همه همکاران محترم تسلیت میگوییم و از خداوند مهربان برای ایشان طلب مغفرت و برای بازماندگان ایشان طلب صبر داریم ..

  40. احمد اکبری دفتر 112 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان شادروان محمد عابدی رابه شما وسایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند آمرزش آن عزیز و صبر جمیل را برایتان آرزومندم خداوند روحش را قرین رحمت قرار دهد

  41. حسيني سردفتر 195 مشهد می گوید

    در برابر مصلحت دوست باید تسلیم و راضی بود. خانواده محترم عابدی تسلیت و تعزیت ما را در از دست دادن همکار با اخلاقمان بپذیرید. روحش شاد

  42. علی وکیلی سردفتر 208 مشهد می گوید

    درگذشت همکار عزیزمان محمد عابدی را به جامعه سردفتران و همچنین خانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم

  43. حامد شايسته دفتر ١٤٨ مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی . درگذشت همکار گرامی مرحوم محمد عابدی را خدمت شما خصوصا برادران گرامی آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم رحمت و غفران بی پایان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم

  44. امیر طالبی دفتریار اسناد رسمی 305 مشهد می گوید

    درگذشت ناگهانی همکار خوب و عزیزمان را خدمت خانواده ایشان و جامعه سردفتران و دفتریاران تسلیت عرض مینمایم 

  45. نرگس اسماعيلي سردفتر ٣٥٤ می گوید

    خاندان عابدی 
    تسلیت بنده را پذیرا باشید 
    خداوند صبر عطا نماید 

  46. سید حسن حسینی (پسر ارشد حاج سید حسین حسینی سردفتر بازنشسته 43 کاشمر) می گوید

    تسلیت واژه کوچکیست در برابر این غم بزرگ ، از خداوند صبر عظیم برای خانواده محترم مرحوم خواهانیم
    امیدوارم که غم آخر زندگیشان باشد

  47. سردفتر224مشهد می گوید

    درگذشت نابه هنگام همکار گرامی را به بزرگان وخانواده محترم عابدی تسلیت عرض مینمایم واز خداوند متعال برای مرحوم علو درجات وبرای بازماندگان صبری جزیل خواستارم روحش شاد

  48. حسن شاد دفتریار اول 54مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی عرض تسلیت غفران و رحمت الهی را برای مرحوم مسئلت داریم .

  49. احسان باشی زاده سردفتر172مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی ، مصیبت وارده را تسلیت عرض مینمایم .

  50. سید یاسر موسوی سردفتر 10 تربت جام می گوید

    در گذشت همکارمحترم جناب آقای عابدی را به خانواده وجامعه سردفتران تسلیت عرض نموده

  51. سردفتر اسناد رسمی134 مشهد می گوید

    خاندان محترم عابدی؛ ضایعه اسف بار درگذشت همکار عزیزمان مرحوم مغفور محمد عابدی باعث تاثر فروان حقیر گردید بدینوسیله برای آن عزیز از دست رفته طلب غفران و رحمت واسعه الهی نموده و برای شما بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت مینمایم. روحش شاد و قرین رحمت.

  52. دفتریار دوم دفتر 18 مشهد-عبدالمجید فرزانه فر می گوید

    درگذشت همکار ارجمند مرحوم محمد عابدی را به برادران گرامی و خانواده محترم تسلیت عرض مینمایم

  53. دفتریار دوم دفتر 18 مشهد-عبدالمجید فرزانه فر می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون. و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکون آغازی بی پایان را می سراید. درگذشت برادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

  54. سید حسن حسینی می گوید

    انا الله و انا الیه الراجعون. خانواده محترم عابدی مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال
    آرزوی علو درجات برای آن مرحوم را خواستاریم

  55. ناشناس می گوید

    خانواده محترم عابدی مارا در غم خود شریک بدانید واز خداوند متعال صبر و شکیبائی برای بازماندگان آرزومندیم

  56. سردفتر و دفتریار 320 مشهد می گوید

    درگذشت همکار عزیز آقای محمد عابدی را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض مینمایم و برای بازماندگان صبر و شکیبائی آرزومندم

  57. مهدی لکزائی دفتر 203 مشهد می گوید

    خاندان محترم و  معزز عابدی 
    مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعادل صبر و شکیبائی برای بازماندگان ارزومندیم برای آن عزیز از دست رفته طلب غفران و رحمت واسعه الهی نموده و برای شما بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت مینمایم. روحش شاد و قرین رحمت.

  58. مهدی لکزائی دفتر 203 مشهد می گوید

    خانواده محترم عابدی مارا در غم خود شریک بدانید واز خداوند متعال صبر و شکیبائی برای بازماندگان آرزومندیم برای آن عزیز از دست رفته طلب غفران و رحمت واسعه الهی نموده و برای شما بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت مینمایم. روحش شاد و قرین رحمت.

  59. دفتراسنادرسمی 264مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون

    درگذشت غم انگیز همکار گرامی مرحوم عابدی را به خانواده محترم ایشان وهمکاران گرامی تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند طلب رحمت و آمرزش برای آ ن عزیز سفر کرده وصبر وشکیبایی برای خانواده گرامی ایشان مسالت داریم .
    سردفتر وکارکنان دفتر اسناد رسمی ۲۶۴ مشهد

  60. سید مرتضی ظریف سند نویس دفتر 331 مشهد می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای محسن عابدی دفتر یار محترم ۳۳۱ مشهد این مصیبت وارده را خدمت شما و خاندان محترم عابدی تسلیت عرض می نمایم و صبری جمیل برای شما از خداوند متعال خواهانم ما رو در غم خود شریک بدانید .

  61. سید مرتضی ظریف سند نویس می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای محسن عابدی دفتر یار محترم ۳۳۱ مشهد این مصیبت وارده را خدمت شما و خاندان محترم عابدی تسلیت عرض می نمایم و صبری جمیل برای شما از خداوند متعال خواهانم ما رو در غم خود شریک بدانید .

  62. سید مرتضی ظریف سند نویس می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای محسن عابدی دفتر یار محترم ۳۳۱مشهد مصیبت وارده را خدمت شما و خاندان محترم عابدی تسلیت عرض می نمایم این غم مارا هم اندوهگین نمود و ماهم محسن جان در غم نازنین برادرت سوختیم

  63. قربانعلی رحیمی سردفتر 32 رشتخوار می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون این ضایعه بزرگ را به جامعه سردفتران و دفتریاران تسلیت عرض نموده از خداوند علو درجات را برای آنمرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده محترم ایشان خواهانم

  64. مهدی نخعی سردفتر 331 مشهد می گوید

    همکار عزیز آقای محسن عابدی دفتر یار محترم مصیبت وارده را به شما و خاندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال صبری جمیل برا ی شما خواستارم

  65. غلامعلی هوشنگی بیدگلی سردفتر 320 حوزه ثبتی آران و بیدگل می گوید

    خانواده محترم عابدی درگذشت همکار گرامیمان آقای محمد عابدی را تسلیت می گویم .انشااله ایشان قرین رحمت حق قرار بگیرند و علو درجات را برای ایشان خواستاریم .

  66. فرشاد هوشمند دفتریار 108 مشهد می گوید

    خاندان محترم عابدی

    مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده ، بقای عمربرای بازماندگان را از ایزد منان خواستارم .

  67. ارجاسب مردانی کرانی-دفتریار 104فارسان-چهارمحال وبختیاری می گوید

    مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم و کانون دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور تسلیت عرض می نمایم.

  68. عربشاهی سردفتر 2 کاشمر می گوید

    ضایعه در گذشت همکار گرامی جناب آقای عابدی را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و کانون دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور تسلیت عرض نموده و برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت میداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.