iran flag

تسلیت به همکار

تسلیت به همکار

taslit2
انا لله وانا الیه راجعون متاسفانه با خبر شدیم که همکار ارجمند و گرامیمان جناب اقای دکتر شیرمحمدی  محترم سردفتر محترم دفترخانه 106 مشهد سوگوار از دست دادن مادر بزرگوارشان 
می باشند ، این مصیبت را به ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای همکار عزیزمان و خانواده محترمشان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحومه مسئلت داریم، باستحضار همکاران محترم میرساند مراسم تشییع مرحومه والده آقای دکتر شیرمحمدی پنج شنبه ساعت 10 صحن آزادی و
مراسم ترحیم: پنج شنبه بعداز ظهر از ساعت 17الی 19 در مسجد رضوی واقع در کوی طلاب و جمعه صبح از ساعت 9/30 -11/30و بعد ازظهر از ساعت 17-19در مسجد امام علی (ع)واقع دربلوار فرامرز عباسی و شنبه صبح از ساعت 9/30-11/30و بعدازظهراز ساعت 17-19 درمسجد قبا واقع در بلوار خیام برگزار میگردد حضور همکاران محترم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلای خاطر بازماندگان خواهد بود .                                    
     روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

۱۹ نظرات
  1. حسین قلی زاده سردفتر 48 مشهد می گوید

    همکار ارجمند جناب آقای دکتر شیرمحمدی درگذشت مادر گرانقدرتان را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترمتان و علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

  2. سید محمود بدیعی ۷مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای شیر محمدی مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای مادر عزیزتان غفران و رحمت واسعه خواستارم .

  3. حسین زاده 30 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای  شیر محمدی مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و تمامی بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای مرحومه مغفوره علو درجات و برای شما صبر و شکیبایی مسئلت داریم
    سردفتر و دفتریار و پرسنل دفترخانه اسناد رسمی ۳۰ مشهد

  4. اسمعیل صادق زاده (صادقی)دفتراسنادرسمی282مشهد می گوید

    همکارمحترم وارجمندمان مصیبت وارده را حضور شما وسایر بازماندگان گرامی تسلیت عرض مینمایم .

  5. ابراهیم اولیازاده - دفتریار 65 مشهد می گوید

    همکار محترم مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم .

  6. عرب - سردفتر 15 فریمان می گوید

    همکار گرامی جناب اقای دکتر شیر محمدی ، مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و سایر بستگان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای ان مرحومه و صبر و بردباری را برای شما مسئلت دارم .

  7. دفتراسنادرسمی 1گناباد می گوید

    سلام همکار گرامی مصیبت وارده را به محضرشریف شما و سایر بستگان تان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن سفرکرده و صبر و بردباری را برای شما ازدرگاه الهی خواستاریم.خدایشان رحمت کناد مارادرغم خودشریک بدانید.

  8. سردفتر اسناد رسمی 321 مشهد می گوید

    با سلام همکار گرامی تسلیت عرض می نمایم

  9. حسین بیابانگرد سردفتر 242 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای شیر محمدی مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای مادر عزیزتان غفران و رحمت واسعه خواستارم .

  10. فرشاد هوشمند دفتریار 108 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای شیرمحمدی مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده ،برای آن مرحومه علو درجات را آرزومندم .

  11. غلامزاده سردفتر 28 گناباد می گوید

    باسلام همکار گرامی جناب اقای دکتر شیرمحمدی در این روز پنجشنبه با خواندن فاتحه ای از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای جنابعالی و سایر بستگان صبر خواهانم روحش شاد

  12. احمد اکبری دفتر 112 مشهد می گوید

    همگار ارجمند مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و خانواده گرامی تسلیت عرض مینمایم

  13. جلیل یوسفی دفتریار دفتر ۱۰۵ مشهد می گوید

    سرور گرامی جناب اقای شیرمحمدی . با نهایت تاسف مصیبت وارده را خدمت شما و خانواده محترمتان و بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای انمرحوم علو درجات و برای شما صبر و شکیبایی ارزومندم . خداوند رحمتشان کند .

  14. سید حمید هاشمی سردفتر 35 مشهد می گوید

    همکار وبرادر گرامی جناب آقای شیر محمدی مصیبت وارده رابشما وخانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم

  15. جلیل صبری - سردفتر 270 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای شیر محمدی مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده ، برای آن مرحومه علو درجات و صبر و بردباری را برای شما و خانواده محترم مسئلت دارم .

  16. دفتر 314 مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون. همکار گرامی : این مصیبت دردناک را خدمت شما و خانواده محترم و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحومه و صبر جزیل برای جنابعالی و بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

  17. سردفتر224مشهد می گوید

    همکار گرامی فوت مادر گرامیتان را به شما وخانواده محترم تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای مرحومه مغفوره علو درجات وبرای بازماندگان صبر وشکیبائی مسئلت داریم روحش شاد ومحشور با بی بی دوعالم

  18. عربشاهی سردفتر 2 کاشمر می گوید

    با سلام خدمت سرورارجمند جناب آقای شیرمحمدی مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض مینمایم و از درگاه خداوند متعال برای شما و سایر بازماندگان صبر و آرامش خاطر مسئلت مینمایم. انشالله آن مرحوم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرد.مارا در غم خود شریک بدانید.

  19. سردفتراسنادرسمی342مشهد-ناصری می گوید

    .همکار محترم ، جناب آقای شیرمحمدی :
    مصیبت وارده را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و ازخداوندمتعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل واجر جزیل مسالت می نمایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.