iran flag

اطلاعیه برگزاری مجلس ترحیم پدر خانم آقای سید عباس علوی

taslit2باستحضار همکاران محترم میرساند مجلس ترحیم مرحوم حبیب الله شوکتی پدر خانم جناب آقای سید عباس علوی بازرس محترم اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در مشهد روز پنج شنبه 1395/06/25 از ساعت 16 الی 18 در مسجد قباد واقع در بلوار خیام برگزار میگردد حضور همکاران محترم باعث شادی روح آن مرحوم وتسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

۴ نظرات
  1. جامعه سردفتران و دفتریاران شهرستان کاشمر می گوید

    جناب اقای علوی همکار محترم مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای حضرت عالی و خانواده محترم صبر و بردباری مسئلت داریم.ما را در غم خود شریک بدانید.

  2. علی پورسلطانی می گوید

    با نهایت تاسف مصیبت وارده را خدمت همکار ارجمند و یار شفیق دفاتر جناب اقای علوی و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای ان مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت مینمائیم . سردفتر و کارکنان دفتر اسناد رسمی ۱۰۵ مشهد 

  3. سید حمید رضا حسینی دفتریار اول دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر می گوید

    با عرض تسلیت خدمت جناب اقای علوی بازرس محترم اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی و ارزوی صبر و شکیبای برای این همکار گرانقدر و خانواده محترمشان.

  4. عربشاهی سردفتر 2 کاشمر می گوید

    با سلام خدمت سرورارجمند جناب آقای علوی مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض مینمایم واز درگاه خداوند متعال برای شما وسایر بازماندگان صبر وآرامش خاطر مسئلت مینمایم.انشالله آن مرحوم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرد.مارا در غم خود شریک بدانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.