iran flag

ابراز تاسف رئیس ثبت اسناد و املاک از بی‌مهری به این سازمان

 
ابراز تاسف رئیس ثبت اسناد و املاک از بی‌مهری به این سازمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تثبیت مالکیت را یکی از ارکان مهم و محور اصلی اقتصاد کشور دانست و با اشاره به حجم خدمت‌رسانی این سازمان به مردم به بی‌مهری‌های صورت گرفته نسبت به سازمان ثبت اسناد و املاک اظهار تأسف کرد.


 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر یک روزه خود به استان یزد در جمع اعضای سران دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق و قضات دادگستری استان یزد، گفت: اگر ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی در جامعه موجود باشد، باید انتظار انبوه پرونده‌ها و جرایم را نیز داشت بنابراین هر چه به سرچمشه توجه شده و آسیب شناسی شود و به مقابله با مشکلات برویم، کار نتیجه بخش‌تر خواهد بود.

وی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یک سازمان حاکمیتی است که نتیجه کار آن مرتبط با دستگاه قضایی و تاثیر گذار در بخش‌های اجتماعی و اقتصادی است لذا مجموعه دست اندرکاران باید به معنای کامل عنایت و توجه لازم به شیوه‌ها و سیاست‌های مطلوب را داشته باشند.

تویسرکانی تصریح کرد: به جهت اینکه ثبت اسناد و املاک پیشخوان خدمات به مردم است و همواره در معرض قضاوت عمومی است به لحاظ تبعات کار در خدمت رسانی بهتر و رضایت مندی مردم مسوولیت داریم.

وی ادامه داد: همه مردم به نوعی با این سازمان مرتبط هستند و حجم خدمات سازمان ثبت اسناد به مردم تکلیف بزرگ این نهاد را در برابر مردم نشان می‌دهد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از لحاظ بهره‌مندی از امکانات و بودجه‌های مالی علی‌رغم درآمدزایی جزء محروم‌ترین دستگاه‌های کشور به شمار می‌رویم.

معاون قوه قضاییه یکی از ارکان مهم و محور اصلی اقتصاد را اموال و تثبیت مالکیت عنوان و با بیان حجم عظیم خدمت‌رسانی این سازمان به مردم به بی‌مهری‌های صورت گرفته نسبت به سازمان ثبت اسناد و املاک اظهار تاسف کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب بزرگی که نهال آن با خون‌های فراوان آبیاری شد و با تلاش‌های زیادی که برای به بار نشستن آن انجام شد امروز به درخت تناوری مبدل شده است که سایه آن در سراسر جهان گسترده و الهام بخش همه مستضعفین است.

همچنین، غلامحسین حیدری رییس کل دادگستری استان یزد نیز در این جلسه، سازمان ثبت اسناد و املاک را یکی از زیربناهای اصل? و مهم در پیشگیری از وقوع جرم دانست.

وی ادامه داد: بسیاری از جرایم وقوع یافته در اجتماع در زمینه‌های مختلف ناشی از عدم ثبت اسناد و املاک است.

رئیس کل دادگستری استان یزد جایگاه ثبت را دارای جایگاه بالایی در امور قضا معرفی و افزود: نقش ثبت اسناد در زمینه تثبیت مالکیت مردم در امور قضا قابل توجه است.

حکیمیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به کاهش منابع مالی، خواستار افزایش حمایت‌های مالی سازمان از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد شد.
انتهای پیام/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.