رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه این گونه نیست که دفاتر ثبت اسناد ما تخلف و اشکالاتی نداشته و شکایاتی به ما نرسد، گفت: اما میزان تخلفات گزارش شده و شناسایی شده در مقابل حجم عظیم خدمات این سازمان بسیار اندک است.
احمد تویسرکانی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد، با اشاره به اینکه در این راستا همچنین سازوکار رسیدگی به شکایات فراهم شده است، ادامه داد: اولویت ما رضایتمندی مردم و نیز افکار عمومی است و علاقمند به افکارسنجی درمورد افکار عمومی نسبت به شیوه ارائه خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک در کشور هستیم تا در جهت کاهش آسیبها قدم برداریم.
وی افزود: دفتر رسیدگی و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک امکان رسیدگی به شکایات را فراهم آورده و دستگاههای انتظامی که ماموریت رسیدگی به تخلفات احتمالی را دارند نیز ساماندهی شده و ما روز به روز در حال ارتقاء هستیم و ارزیابی ما از افکار عمومی این است که مردم احساس می کنند که ما به دنبال اصلاح وضعیت موجود و ارتقاء هستیم.
تویسرکانی ادامه داد: سالانه40 میلیون مراجعه کنند بیش از 20 میلیون خدمات را از دفاتر ثبت اسناد و املاک سراسر کشور دریافت میکنند که با این میزان حجم فعالیت، میزان تخلفات گزارش شده و شناسایی شده نسبت به بخشهای دیگر قابل مقایسه نبوده و بسیار اندک است.
انتهای پیام