مصوبات دهمین جلسه هیات مدیره

دهمین جلسه هیات مدیره مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۱

دستورات جلسه :
۱-گزارش هیات مدیره از افتتاحیه مراسم رونمایی از  سامانه الکترونیکی ارسال فرم انتقال حقوق استیجاری
۲- ایجاد هماهنگی در نحوه اقدام همکارانی که از شهرداری اخطاریه پلمپ دریافت نموده اند .
۳-جلسه مشترک کمیته های کانون با هیات مدیره
۴-حضور نوبتی اعضای هیات مدیره در ساعات اداری در کانون
۵-جذب یک نفر کارمند اداری

شرح مذاکرات و مصوبات:
۱-  روز چهارشنبه کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی میزبان مدیر کل محترم ثبت استان جناب مهندس رامشی و هیات همراه و همچنین معاونت محترم املاک و اراضی آستان قدس رضوی جناب اقای رحمتی زاده به همراه عزیزان اداره انفورماتیک استان قدس رضوی بود ، که در این مراسم  ارسال الکترونیکی فرم های انتقال حقوق استیجاری بصورت رسمی و برای بار اول صورت پذیرفت و مقرر گردید مشروح جلسه بعنوان خبری مستقل در سایت و فضای مجازی منتشر گردد

۲-مقرر گردیدهمکارانی که محل دفتر آنان استیجاری است و اخطار پلمپ از شهرداری دریافت کرده اند هرچه سریعتر به کمیسیون معاضدت قضایی به ریاست آقای زبردست مراجعه نمایند تا با مشورت و معاضدت کانون به نحو هماهنگ نسبت به اقدام مقتضی قانونی تصمیم گیری و عنداللزوم از طریق دیوان عدالت اداری طرح شکایت گردد.

۳-مقرر گردید در هفته آتی ،نشست مشترک و مسئولین کمیته ها و واحدهای داخلی کانون با هیات مدیره برگزار گردد و نسبت به نحوه و پایان مدت عضوگیری ،نحوه تصمیم گیری و اقدام کمیته ها و تصویب آیین نامه های مورد نیاز ،اتخاذ تصمیم شود. همچنین مقررگردید کمیته های تقسیم اسناد و  ارشاد و بازرسی در اسرع وقت پایان روند عضوگیری را اعلام و اقدامات اجرایی خود را آغاز نمایند.

۴-مصوب گردید هر روز صبح از ساعت ۷:۳۰ الی ۹ یک نفر از اعضای هیات مدیره به صورت نوبتی جهت پاسخگویی به همکاران و پیگیری امور کانون ،در محل کانون حضور یابند.

۵-مقرر گردید با خانم زهره صباغی تربتی به عنوان کارمند اداری کانون تا پایان سال قرارداد تنظیم شود .

دبیر کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی

مطالب پیشنهادی :

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

لطفا کد امنیتی را بارگذاری مجدد انجام دهید

تمام حقوق این سایت برای © 2018 کانون سردفتران و دفتریاران خراسان. محفوظ است.