iran flag

الزامی بودن استفاده از ماسک در محیط کار

الزامی بودن استفاده از ماسک در محیط کار/ امکان استفاده از ظرفیت دورکاری

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: وفق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان، استفاده از ماسک در محیط کار برای پرسنل و ارباب رجوع، الزامی و امکان استفاده از ظرفیت دورکاری نیز فراهم شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی به مصوبات پنجاهمین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان اشاره کرد و گفت: استفاده از ماسک در محیط کار برای تمامی پرسنل در کلیه سطوح و ارباب رجوع الزامی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی همچنین رعایت دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را ضروری برشمرد و تاکید کرد: امکان استفاده از ظرفیت دورکاری با اولویت بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و پرسنل دارای بیمای‌های خاص نیز فراهم شده و در این راستا موارد ابلاغی ستاد از تاریخ 14 تیرماه جاری لازم الاجراء است.
وی به بازرسی، نظارت و بازدیدهای میدانی تیم‌های استانداری و دانشگاه علوم پزشکی نیز اشاره کرد و افزود: عدم رعایت نکات یاد شده تخطی اداری محسوب می‌شود و وفق مجازات‌های متناسب آن که متعاقبا توسط ستاد مذکور تدوین می گردد، عمل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.