iran flag

دشتی اردکانی: ظرفیت عظیم دفاتر اسناد رسمی آماده هرگونه خدمت رسانی قانونمند است

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: ظرفیت عظیم دفاتر اسناد رسمی آماده هرگونه خدمت رسانی قانونمند است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدرضا دشتی اردکانی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران در دیدار با مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی بورس اوراق بهادار اظهار داشت: امروز به حول و قوه الهی ظرفیت عظیم دفاتر اسناد رسمی آماده هر گونه خدمت رسانی قانونمند به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای خدمت رسانی قانونمند توسط دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد: بسیاری از نهادها، سازمانها و دستگاههای دولتی به توانایی بی نظیر دفاتر اسناد رسمی پی برده اند و خواستاری همکاری نزدیک با کانون سردفتران در راستای استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی هستند. این دفاتر با توکل به خدا پس از بررسی های سه جانبه توسط کانون سردفتران، سازمان ثبت و قوه قضاییه اعلام عمومی خواهد شد.

دشتی اردکانی که در این جلسه که با هدف بررسی روشهای واگذاری فرایند ثبت انتقال قهری سهام عدالت به دفاتر اسناد رسمی سخن می گفت اظهار داشت: امروز تشکیلات دفاتر اسناد رسمی شفاف، سلامت و به دور از هیچ شک و شبهه ای به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی کشور به ارایه خدمات مختلفی مشغول است.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران اعتماد کامل قوای 3 گانه جمهوری اسلامی ایران به دفاتر اسناد رسمی را برگ زرینی در تاریخ سردفتری کشور دانست و با تاکید بر موفقیت کامل دفاتر اسناد رسمی در طرحهای ملی نظیر گواهی امضاء الکترونیکی، این موفقیتها را مرهون 80 سال سابقه درخشانی دانست که امروز نسل مومن، متعهد و متخصص کشور میراث دار آن هستند.

در ادامه این دیدار حامد سلطانی نژاد مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی بورس اوراق بهادار، ضمن ابراز تمایل در همکاری با تشکیلات دفاتر اسناد رسمی اظهار امیدواری کرد؛ در حوزه واگذاری فرایند ثبت انتقال قهری سهام عدالت به دفاتر اسناد رسمی، خدمت رسانی شایسته ای نصیب ملت ایران شود.

بدون نظر
  1. بر سر آنم كه گر ز دست برآيد... می گوید

    مطمئنا ظرفیت دفاتر اسناد رسمی از این ظرفیت کنونی بیشتر است اما اداره ثبت و کانون و … همین وضعیت را نمی توانند سامان دهند و با تقسیم اسناد عدالت را رعایت بفرمایند …

  2. ناشناس می گوید

    اگه لطف کنید و اینقدر اخبار سایت کانون تهران رو نگذارید ممنون میشیم، یک خبر رو چندجا باید بخونیم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.