iran flag

رییس سازمان ثبت و رییس کانون سردفتران و دفتریاران با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به همراه رییس کانون سردفتران و دفتریاران، با دکتر محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور دیدار کردند.

در این دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: تغییر ساختار و فرآیندها در مجموعه تشکیلات ثبت طی سالهای اخیر روند خوبی داشته است و توجه بیشتر دولت به این حوزه، منتج به ارایه خدمات ارزنده ای به مردم و کشور خواهد شد.

تویسرکانی با اشاره به اهمیت فعالیتهای سازمان ثبت اسناد و املاک تصریح کرد: هر گونه تلاش به منظور اصلاح ساختار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عین مصلحت نظام و مردم است.

در ادامه این دیدار دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران ضمن ارایه گزارشی از عملکرد دفاتر اسناد رسمی با اشاره به ظرفیتهای فراوان این حوزه اظهار داشت: دفاتر اسناد رسمی دارای ظرفیت بسیار فراوانی هستند، لیکن هنوز توجه کافی به این حوزه نشده است.

دشتی اردکانی تاکید کرد: تعرض برخی نهادها و دستگاههای دولتی به صلاحیت ذاتی دفاتر اسناد رسمی دغدغه جدی هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران است که امیدواریم شاهد رفع این دغدغه ها باشیم.

در ادامه دکتر محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ضمن به حق دانستن برخی دغدغه ها و نگرانیها ابراز امیدواری کرد در دولت فعلی به این دغدغه ها توجه ویژه ای خواهد شد و حتما دستورات مقتضی در خصوص حل مشکلات مطروحه را صادر و ابلاغ خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.