iran flag

تقاضای فوری کانون مرکز از کلیه همکاران

کانون مرکز طی نامه ای که تصویر آن درذیل آمده از کلیه همکاران تقاضا نموده آمار اسناد خود که موفق به اخذ شناسه یکتا برای آن شده اند را ارسال نمایند.

لذا از کلیه همکاران تقاضا داریم ظرف 24 ساعت(پایان وقت اداری چهارشنبه) طی نامه رسمی آمار اسنادی که موفق به اخذ شناسه یکتا برای آنها شده اند را به کانون خراسان ارسال و یا بشماره فاکس کانون 8459005 – 0511  ارسال فرمایند تا مراتب سریعأ به کانون مرکز منعکس گردد.

                   با تشکر کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

بدون نظر
  1. سردفتر همکار می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    عزی دلم یه نگاه به زمانی که در آن هستیم بیندازید. آیا هنوز نیاز به این بروکراسی و آمار گیری و کاغذ بازی هست.؟ همه چیز سایتی شده. آنی شده. عالی شده. بابائی می تونی با یک ایمیل به همین صورت آمار سندتو واسه آقای مسلم صفری ارسال کنی . بیخیال از این دور تسلسل.

  2. اسماعیلی - سردفتر 14 مشهد می گوید

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام همکاران عزیز و گرامی که سعی و تلاششان حتی در ساعات خارج از وقت اداری راه اندازی امورات شهروندان عزیز و خدمت رسانی به مردم شهرمان می باشد. ضمن تشکر از راه اندازی این سیستم و این طرح ارزشمند ملی که با تحمل رنجش توسط ما برای آیندگان مثمر ثمر خواهد بود لذاآرزومندم تمام اهداف پیش بینی شده را فراهم آورد و تمام همکاران عزیزم را با توجه به سختی و مصائب این طرح به خونسردی و تحمل رنج دعوت می نمایم لیکن از مسئولین محترم و ریاست محترم کانون مشهد تقاضا دارم چنانچه مقدور نیست که این طرح را بصورت نرم افزاری قابل اتصال به سیستم داخل دفاتر و سپس صرفا ارسال سند نهائی از طریق اینترنت به اداره کل ثبت اسناد و املاک کشوراجرا نمایند خواهشمندم ازاتلاف وقت و اجراء فایلهای زائد حداقل بپرهیزند و طی مکاتبه ای با سازمان کل تقاضا نمایند لااقل سیستم بطور خودکار به اداره ثبت اسناد و املاک و ثبت احوال متصل گردد که بلافاصله پس از وارد نمودن یک پلاک فرعی کل مشخصات ملک بصورت کامل با مشخصات مالک برای همکاران نمایش داده شود و یا با وارد کردن لااقل شماره ملی کل مشخصات ثبت احوال فرد نمایش داده شود تا از پر کردن این فیلد های زائد جلوگیری گردد…. فکر نکنم کار شاقی باشد . با این اوضاع ما صرفا وقتمان را برای پر کردن جاهای خالی دفتر مشق زمان مدرسه و یا امتحان می گذرانیم.
    با احترام و تشکرات فائقه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.