iran flag

ثبت اسناد و املاک در حال گذر از ثبت سنتی به نوین است

 

 
 
 

 


کرمان – ایرنا – مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به حرکت این اداره کل از ثبت سنتی به ثبت نوین، گفت:هدف سازمان ثبت اسناد و املاک ارایه تمامی خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی است تا نیازی به حضور مردم در ادارات نباشد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، ˈرضا طالبی زادهˈ در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان، افزود: ادارات ثبت اسناد و املاک خدمات گسترده ای را به مردم ارایه می دهند و مراجعه کنندگان بسیار زیادی دارند.

وی از ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان ها به عنوان پیشانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یاد کرد و گفت: مهمترین اصل در خدمات رسانی به مردم، تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام کارهای آنهاست.

وی بر برخورد مناسب کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک با مردم تاکید و بیان کرد: گستردگی خدمات این اداره کل و سایر دشواری های موجود نباید موجب شود برخی کارکنان رفتارهای نامناسبی را با مردم داشته باشند.

طالبی زاده تاکید کرد: عملکرد کارکنان ثبت اسناد در شهرستان ها نمود عینی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوده و برخورد مناسب کارکنان با مردم و عملکرد صحیح آنان در کار اداری بازخوردش به مجموعه اداره کل استان برمی گردد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره از آخرین وضعیت عملکرد هیات های قانون تعیین تکلیف اراضی، ساختمان های فاقد سند، روند اجرای سامانه ثبت آنی و نیز چگونگی پاسخ استعلام الکترونیکی مطلع شد.ک/1


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.