iran flag

دیگر سردفتر نیستم/ نیازی به تغییر نام وزارت ورزش وجوانان نیست

معاون رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با تسنیم:

دیگر سردفتر نیستم/ نیازی به تغییر نام وزارت ورزش وجوانان نیست

خبرگزاری تسنیم: معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با اشاره به این‌که دیگر سردفتر نیست، گفت: نیازی به تغییر نام وزارت ورزش و جوانان به وزارت ورزش و خانواده نیست چرا که معاونت امور ورزش و خانواده وجود دارد و بنده این امر را نیاز نمی‌دانم.

 

شهیندخت مولاوردی

 

شهین‌دخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سؤالی مبنی بر "شما نظرتان در خصوص تغییر نام «وزارت ورزش و جوانان» به «وزارت ورزش و خانواده» چیست؟" اظهار داشت:‌ پیشنهادی در خصوص تغییر نام وزارت ورزش و جوانان به وزارت ورزش و خانواده ارائه شده است ولی به‌نظر بنده نیازی به تغییر نام وزارت ورزش و جوانان به وزارت ورزش و خانواده نیست چرا که ما معاونت امور زنان و خانواده را دارا هستیم بنابراین نیازی به این کار نیست.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص بودجه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: بودجه معاونت امور زنان و خانواده نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ولی به‌دلیل سیاست‌های انقباضی بودجه در حوزه زنان و خانواده شاهد کاهش بوده است.

مولاوردی بیان کرد: بودجه در نظر گرفته برای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری 8 میلیارد تومان است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر "گفته می‌شود شما هنوز سردفتر هستید و در آن‌جا نیز مشغول کار می‌باشید، چگونه می‌توانید به هر دو مسئولیت خود با توجه به حساسیت‌های خود رسیدگی کنید؟" اظهار داشت: بنده دیگر سردفتر نبوده و تنها معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور هستم و دیگر در آن کار مشغول نیستم.

لازم به توضیح است طی تماس با دفترخانه 1012 ، مشخص شد  پس از اخذ مرخصی ، ایشان در سمت جدید تصدی (معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری) مشغول به کار میباشند.  

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/224119

بدون نظر
  1. حسین ف می گوید

    چند روز مرخصی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.