iran flag

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم (فصل پائیز) سال 1392 روز یک شنبه مورخ 15/10/1392 می باشد

با عنایت به اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم (فصل پائیز سال 1392 ) روز یک شنبه مورخ 15/10/1392 می باشد، لذا ضروری است کلیه همکاران نسبت به واریز آن اقدام فرمایند.

http://www.vat.ir/announcement.asp?strID=96

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام به کلیه همکاران لطفا تعجیل فرمایید تا مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه و عدم پرداخت مالیات ارزش افزوده نگردید

  2. ناشناس می گوید

    ممنون از اطلاع رسانی ….

  3. ناشناس می گوید

    قابل توجه کلیه همکاران محترم من یک فصل مالیات ارزش افزوده رو با تاخیر پرداخت کردم و جریمه ای که واسم اومده دقیقا صد در صد مبلغ مالیات تعلق گرفته است لذا توصیه میکنم به موقع پرداخت کنید

  4. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    سلام خدمت همکاران محترم
    سخت متعجب هستم که چرا شما همکاران محترم اعم از سردفتر ودفتریار در سایت کانون خراسان رضوی اینگونه غریبانه حاضر میشوید و با عملکرد خود فضای این سایت را امنیتی جلوه میدهید !!!!!! مگر نه اینکه شما قانوندان و مجری قانون هستید؟؟؟؟ مگر نه اینکه شما با علم و سواد خود اثبات کننده مالکیت و حقانیت متعاملین هستید؟؟؟؟؟؟؟ مگر سندی بدون امضاء و نام و نام خانوادگی شما معتبر است ؟؟؟؟؟

  5. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    پس چگونه است که نظر و انتقاد و پیشنهاد و حتی درد دل خود را بدون ذکر نام و نام خانوادگی خود روی سایت میگذارید؟ مگر به نوشته خود اعتماد ندارید؟ و یا آن نوشته و پیام شما همکار محترم خلاف قانون میباشد؟؟؟ این همه فاصله بین دفاتر اسناد رسمی برای چیست؟؟؟ تا کی؟ تا کجا؟ فاصله بین دفاتر و عدم وحدت و هماهنگی ، نقطه ضعف دفاتر اسناد رسمی است و این نقطه ضعف توسط افراد ناخلف اعم از حقوقی و حقیقی همچون مراکز تعویض پلاک و امثال آن مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

  6. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    میتوانیم در فضای امن این سایت که مطعلق به خود ما هست با یکدیگر آشنا شده و تبادل اطلاعات و تجارب کنیم با رعایت موازین و اصول حقوقی و قانونی و بدور از هرگونه عملکرد خارج از چهار چوب قانون و اخلاق و ادب با هم مکاتبه کنیم. سوال بپرسیم – مقاله ای ارسال کنیم – بطور مثال هنوز در خصوص پیش نویس اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی که در سایت به آن اشاره شده بود کسی اظهار نظر ننموده و انتقاد و پیشنهادی نداده است!!! و کسی از شما همکاران محترم به سهم خود و قد یک ارزن نظری ارائه نن

  7. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    و کسی از شما همکاران محترم به سهم خود و قد یک ارزن نظری ارائه ننموده است تا اعضای محترم کانون از آن استفاده نمایند و یا شخصی چون بنده ی حقیر در نقد و بررسی خود پیرامون پیش نویس اصلاح قانون بتوانم از نظر دوستان استفاده کنم . از دوستان عزیزی چون آقای رسولی سردفتر ۵۹ مشهد و یا آقای خسروی سردفتر ۴۰ چناران و دیگر عزیزانی اظهار نظرهایی شنیده ام که معقول و مقبول بوده اما بقیه ی شما کجا هستید؟؟؟؟.
    لذا خواهشمندم مرحمت فرمائید پیام های خود را با ذکر نام و نام خانوادگی ارسال کنید و کانون محترم را یاری دهید ؟ سپاسگذارم.
    من الله توفیق

  8. ناشناس می گوید

    ببین امیر جان وقتی زیاد حرف میزنی اینهمه اشتباه میکنی؟

  9. ناشناس می گوید

    قبل از همه از مدیر سایت باید بپرسید که چرا وقتی از مسئولین انتقاد میکنیم جرات درج نظرات را ندارند اما وقتی به یکدیگر متلک میگوئیم فوراً روی سایت قرار میدهند؟ (مدیرجان طبق معمول حذف کن)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.