iran flag

تفاهم نامه سه جانبه ثبت اسناد، پست و جامعه سردفتران اسناد رسمی در استان هرمزگان منعقد و مبادله شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس این تفاهم‌نامه ارایه خدمات مرتبط با صدور اسناد مالکیت شامل دریافت مدارک آماده شده از دفاتر اسناد رسمی سطح استان، ارایه مدارک به اداره‌های ثبت اسناد و توزیع اسناد صادر شده به نشانی متقاضیان در سطح استان هرمزگان، توسط پست انجام خواهد شد.

ترابی زاده – مدیرکل پست استان هرمزگان – درخصوص این تفاهم نامه سه جانبه افزود: با انعقاد این تفاهم نامه ضمن تکمیل خدمات پستی ثبت اسناد، پست استان رابط بین دفاتر اسناد رسمی، ادارات ثبت اسناد و مردم خواهد بود و با مراجعه روزانه ماموران پستی به تمامی دفاتر اسناد رسمی استان به منظور ارایه خدمات مربوطه، بخش چشمگیری از مراجعات روزانه مردم به ادارات ثبت اسناد حذف خواهد شد.

هاشمی- مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان – نیز با اعلام رضایت از همکاری‌های ثبت اسناد و پست، دلیل اصلی واگذاری خدمات ثبتی به پست را، دسترسی بهتر و بیشتر مردم به خدمات مذکور و در راستای اهداف برنامه عنوان کرد.

حجاری – رییس جامعه سردفتران استان – نیز در این نشست با ابراز خرسندی از تکمیل چرخه صدور اسناد مالکیت، دلیل انعقاد این تفاهم نامه را خدمت رسانی فراگیر مجموعه پست در کشور دانست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.