iran flag

جزئیات ارائه مجوز «افشانه اشک‌آور» به اصناف

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیاتی از چگونگی ارائه مجوز «افشانه اشک‌آور» و تجهیزات حفاظتی به اصناف را تشریح کرد.

سرهنگ محسن خانچرلی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به چگونگی صدور مجوز حمل و استفاده از افشانه‌های اشک آور از سوی پلیس اظهار داشت: صدور مجوز حمل و استفاده از افشانه‌های اشک آور در اختیار معاونت حفاظت و امنیت پلیس پیشگیری قرار دارد که متقاضیان می‌بایست درخواست خود را در اختیار این معاونت قرار دهند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: درخواست‌های رسیده برای اخذ مجوز حمل افشانه و دیگر تجهیزات امنیتی در کمیسیونی خاص در این معاونت بررسی شده و پس از امجام استعلامات لازم و بررسی سوابق، در صورت عدم وجود مشکلی خاص، این مجوز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه درخواست کنندگانی که موفق به اخذ مجوز از نیروی انتظامی شده‌اند، به شرکت‌های خاص تامین کننده این تجهیزات معرفی می‌شوند تا این تجهیزات را تهیه کنند، تاکید کرد: فعالان در برخی اصناف همچون طلافروشان و کارکنان برخی سازمان‌ها و ارگان‌ها با ارائه تائیدیه از حراست ارگان و سازمان مربوطه می‌توانند درخواست خود را برای دراختیار داشتن تجهیزات حفاظتی، به معاونت حفاظت و امنیت پلیس پیشگیری ارئه دهند.

خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد: پزشکان نیز می‌توانند از طریق سازمان نظام پزشکی کشور درخواست خود را برای تهیه این تجهیزات ارائه دهند و پزشکان نیازی به ارائه مستقیم درخواست خود به نیروی انتظامی ندارند.

بدون نظر
  1. دفتریار می گوید

    سلام
    به سردفتر و دفتریار نمیدین؟کسی اطلاعی نداره؟

  2. مهدی لکزائی دفتر 203 مشهد می گوید

    سلام
    سردفتران اسناد رسمی که در روز با هزار نفر انسان ناراحت برخورد دارند باید چکار کنند .وقتی اصحاب سند باهم درگیر شده و بدون هیچ دلیل با سردفتر درگیر میشن باید چکار کنیم ؟وایسیم کتک بخوریم ؟وقتی اداره ثبت ایراد سیستم خودشونو گردن ما میندازن و مشتری با توپ پر میاد سروقتمون چکار باید بکنیم ؟
    خوده بنده چندین دفعه تهدید شدم و حتی جلوی دفترخانه تهدید شدم .
    انشالله وقتی بفکر ما میافتن که یکی از ماهارو جلوی دفتر داغون کنن .

  3. سردفتر می گوید

    حتما به ما یک ارتباطی داشته که دوستان این خبرو تو سایت گذاشتن فقط اگه در خصوص نحوه تهیه اطلاع رسانی کنن ممنون میشم

  4. دستورالعمل می گوید

    نحوه استفاده از گاز اشک آور بدین شکل است : به محض احساس شکل گیری هرگونه دعوا و کتک کاری فوراً باید افشانه را بسمت خود گرفته و میزنید تا اشکتان درآمده و قدری هم بیحس شوید تا ضارب اندکی دلش بحالتان سوخته و ضمن اینکه کمتر کتک میخورید از بیحسی ناشی از آن درد کمتری هم احساس کنید وگرنه اگر ضارب متوجه شود که قصد دارید از افشانه استفاده کنید تکه تکه تان خواهد کرد بنابراین اگر اشتباهاً افشانه را بطرف ضارب گرفتید قبل از زدن، آن را بسمت وی پرتاب کرده و فرار کنید…

  5. دستورالعمل می گوید

    جناب دفتریار : باور بفرمایید اصلاً نیازی به هزینه کردن و تهیه افشانه اشک آور نیست کافیست یکی از همین افشانه های خوشبو کننده هوا بخرید و همراه داشته باشید در چند مرحله موثر است . ابتدا به محض رویت ، بعد از آن به محض برداشتن غلاف آن، سپس گرفتن آن بسمت طرف مقابل و در آخر هم اگر هیچکدام موثر واقع نشد به محض استفاده از آن تمامی افراد حاضر ناخداگاه مثل کودکی که مادرش را گم کرده زار زار گریه خواهند کرد و از زندگی بیزار خواهند شد (چون همه زارها را گریه کرده اند؟!)

  6. سالار می گوید

    با سلام خدمت همکاران .اگر هم این افشانه را به رایگان هم خدمت شما دادند نگیرید .چون میزنید به چشم ارباب رجوع و آن موقع دیه هم باید بدهید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.