iran flag
بدون نظر
  1. حسيني سردفتر 195 مشهد می گوید

    در تفاوت هایی که کشور ما با سایر کشورها دارد گفته اند که در هر کجای دنیا امور اداری سیستمی شد و کامپیوتر جای خودش را در اداره باز کرد در نیروی انسانی و زمان صرفه جویی شد برخلاف ایران که علاوه بر سیستم دستی قبلی سیستم کامپیوتری هم کل بر آن می شود.
    می گویند در اداره ای رئیس دور اندیش اداره بعد از مدت ها بررسی و تحقیق و در نظر گرفتن جوانب داخلی و خارجی تصمیم می گیرد در یک اقدام متهورانه بالاخره قسمتی از بایگانی اداره را که مملو از اوراق بلا استفاده بوده از بین ببرد تا حداقل جا برای نفس کشیدن بماند . در همین گیر و بیر کارمندی از روی دلسوزی و آن هم حتماً بعد از ساعت ها تفکر موثر پیشنهاد می دهد اول از همه بایگانی یک نسخه کپی تهیه شود ، بعد آن ها را به زباله دان بسپارند؟!.
    نمی دانم این پست سند مالکیت چه فرمول سخت ریاضی است که باید ساعت ها وقت عزیزانمان را بگیرد و تازه خروجی آن همینی بشود که جز اضافه شدن کاغذ بازی و بروکراسی و اسراف نیرو و اتلاف زمان و عموماً نارضایتی مردم عایدی دیگری ندارد. فقط برای اداره پست و رزومه کاری مدیر کل ایشان نکته مثبتی است. اما به چه قیمتی.
    به نظر شخصی من ( که شاید اشتباه باشد) تا زمانیکه فراخوان کشوری تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگی کاداستری اعلام نشده و مهلت قانونی آن طی نگردد، نمی توان با اخذ هزینه مردم را مجبور کرد به اداره پست وکالت بدهند تا مراحل ثبتی مربوطه را انجام دهد و خودشان هم به اداره ثبت مراجعه کنند.
    ارسال سند مالکیت توسط پست باید کاملاً برای مالکین یا حتی دفاتر اسناد اختیاری باشد.

  2. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    با سلام وعرض ادب
    متن ساده تر شده در خواست صدور سند بزودی پس از هماهنگی با اداره کل در دسترس همکاران گرامی قرار خواهد گرفت

  3. سردفتر خوب می گوید

    بفرمائید نوشتن آدرس روی پاکت دوم چه ارتباطی به دفترخانه دارد.

  4. ناشناس می گوید

    با این همه بیگاری هزینه دفترخانه همان ۳۰۰۰۰ ریال است ؟

  5. ناشناس می گوید

    درمدارک پیوست درج شده در جدول فرم تقاضای پستی صدور سند مالکیت قید شده :خلاصه معامله تصویر سند انتقال (بنچاق )منظور چیست ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.