iran flag

وداع عدالت پیشگان و حق مداران با پدر علم حقوق ایران‎ (گزارش تصویرى اختصاصى “بنچاق” از مراسم تشییع پیکر شادروان ، استاد فرزانه ، امیر ناصر کاتوزیان)

باتشکر از زحمات جناب جمشیدی در نهیه این گزارش

 

http://www.bonchaagh.ir/listnews/detail/6126/%D9%88%D8%AF%D8%A7

بدون نظر
  1. وحيد جوانشير افشار - سردفتر 126 مشهد می گوید

    افسوس و صد دریغ ، ای کاش قدر داشته هایمان را بیشتر بدانیم . خداوند روحش را قرین رحمت خود فرماید . امیدوارم کلیه همکاران و دوستان عزیزم پاسدار اندیشه آن بزرگوار بوده و همیشه و در هر حال نگاهبان حق و عدالت همانگونه که این استاد عزیز بود باشند

  2. حسيني سردفتر 195 مشهد می گوید

    خیلی گفته شده چرا از اساتید و پیش کسوتان تا زنده هستند یادی نمی شود اما به نظر این خصلت نکوهیده در پوست و استخوان ما ریشه دارد که تا فرزانه ای زنده است یادی از او نمی شود و به محض اینکه سر بر تیره تراب گذاشت تازه از خواب بیدار می شویم که چه گوهری از کفمان رفته است. ای کاش کانون سردفتران تا قبل از اینکه دیرتر شود به فکر تجلیل شایسته ای از سردفتران و دفتریاران قدیمی باشد و حتی به جای ساختن فیلم و سریال – که در جای خود لازم است – همان بودجه را صرف ساخت فیلم مستند و مصاحبه از این عزیزان نماید که هر کدام گنجینه ای هستند از تجارب برای نسل جوان این صنف.

  3. م سردفتر از اصفهان می گوید

    باید تاسف خورد تاوقتی بودند چرا آن استاد بزرگ تجلیل نشد و حتی در مراسم چهرهای ماندگار از ایشان تقدیر بعمل نیامد،به امید انکه پاسدار و زنده نگهدارنده افکار و اندیشه های آن بزرگوار باشیم. روحش شاد وفردوس برین نصیبش.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.