iran flag

تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را منتفی شده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت:تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با پیگیر نشدن متقاضیان این تفحص منتفی شده است.

محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،از منتفی شدن تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به علت پیگیر نشدن افراد متقاضی این تفحص خبر داد و گفت: تا زمانی که امضا کنندگان تفحص ازسازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیگیر نشود کمیسیون ادامه روند بررسی ها را متوقف کرده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: عده‌ای از نمایندگان مجلس تقاضای این تحقیق و تفحص را داشتند که طبق توافق با رئیس این سازمان  مقرر شد یک مهلت دو ماهه به این سازمان برای رفع برخی ایرادات داده شود.

وی ادامه داد: در نشست امضا کنندگان تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ریاست این سازمان مقرر شد در صورت عدم رفع ایرادات موجود در روند کار سازمان، تحقیق و تفحص با هدف شفاف سازی عملکرد سازمان از سر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: با عدم مراجعه و پیگیری امضا کنندگان تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای ادامه روند پیگیری ها گویا مشکل حل شده و در این صورت ادامه روند منتفی است.

وی در تشریح یکی از محورهای تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: وجود یک سری پرونده در سازمان ثبت که پس از سال ها هنوز مورد رسیدگی واقع نشده است یکی از عمده ترین محورهای تفحص از این سازمان بود که برای رسیدگی به همین پرونده ها نیز مقرر شده مهلتی به این سازمان داده شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از زمان توافق شده نزدیک به سه ماه می گذرد، افزود: با پیگیر نشدن افراد تفحص کننده از این سازمان گویا ایرادات مورد نظر نمایندگان تفحص کننده رفع شده و می توان گفت تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را منتفی شده است./

http://www.icana.ir/Fa/News/263769

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.