iran flag

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تاکید کرد: سربلندی دستگاه قضایی در برابر آزمون های سخت و دشوار

 

 

خبرگزاری میزان: رییس کانون سردفتران و دفتریاران افق پیش روی دستگاه قضایی کشور را بسیار روشن و امیدوارکننده عنوان و تاکید کرد: تحت تفضلات خداوند متعال، ارشادات و منویات مقام معظم رهبری و مدیریت شایسته و انقلابی حضرت آیت الله آملی لاریجانی بر قوه قضاییه، شاهد آن هستیم که امروز دستگاه قضایی کشور در برابر آزمونهای دشوار سربلند بیرون آمده و مسوولیتهای محوله را به بهترین شکل به انجام رسانیده است.
محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان با بیان این مطلب افزود: آنچه این دوره فعالیت دستگاه قضایی کشور را با دوره های گذشته متمایز ساخته است، اصرار قاطع و صریح ریاست قوه محترم قضاییه بر مبارزه با فساد، اجرای قانون و استقرارعدالت قضایی بوده است.
وی با اشاره به نگاه همه جانبه و اشراف کامل ریاست قوه قضاییه بر مجموعه تحت امر خود تاکید کرد: امروز ریاست محترم قوه قضاییه در کنار به کار گرفتن نیروهای مومن، متخصص و متعهد در راس تشکیلات قضایی، روحیه ای انقلابی، قاطع و قانون مدار را بر بدنه دستگاه قضایی کشور دمیده است.
وی اظهارکرد: در دوره مدیریت حضرت آیت الله آملی لاریجانی بر قوه قضاییه، به موازات تلاش بی وقفه در جهت اجرای دقیق احکام الهی، قوانین و اسقرار عدالت قضایی، مبارزه بافساد، تعامل و هماهنگی با قوای مجریه و مقننه، دفاع صریح و قاطع و بی تعارف از ارزشهای اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توجه ویژه به ارایه خدمات الکترونیک قضایی مد نظر قرار گرفت که با توکل به خداوند متعال و به کار گرفتن نیروهای متخصص در این حوزه، پیشرفتهای چشمگیری در این حوزه را شاهد هستیم.
ریاست کانون سردفتران و دفتریاران ادامه داد: اقدامات زیربنایی و ماندگار حضرت آیت الله آملی لاریجانی در دستگاه قضایی کشور، آینده ای ممتاز و درخشان را برای قوه قضاییه رقم خواهد زد.
رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره ظرفیت کم نظیر دفاتر اسناد رسمی برای ارایه خدمت به نظام اسلامی و مردم تاکید کرد: امروز دفاتر اسناد رسمی متشکل از نیروهای متدین و متخصص در امور حقوقی و بدون داشتن کمترین هزینه ای برای کشور، خدمات ارزنده ای را ارایه می دهند.

دشتی اردکانی با اشاره به ایجاد سامانه ثبت الکترونیکی اسناد در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: اقدام معاون محترم قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در احساس نیاز و ایجاد این سامانه در تاریخ این سازمان بی نظیر بوده است و به طور قطع سالهای آینده محاسن آن بیشترروشن خواهد شد.
وی تغییرات بنیادین ایجاد شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در 5 سال گذشته را حاصل تدبیر، تلاش و مدیریت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارزیابی کرد و تاکید کرد: امروز پیشرو بودن سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ارایه خدمات الکترونیک، این سازمان را به الگویی موفق برای سایر ادارات و دستگاههای کشور تبدیل کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.