iran flag

دیدار نمایندگان کانون سردفتران ودفتریاران با معاون ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی

درپی اعتراضات گسترده سران دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور نسبت به نحوه عملکرد سازمان امور مالیاتی و معاونت ارزش افزوده این سازمان، در خصوص تحمیل جرایم عدیده و غیرموجه به دفاتر اسناد رسمی، پیگیری جدی تر این موضوع در دستور کار هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران پس از ارسال مکاتبات و مستندات عدیده همکاران سراسر کشور در اعتراض به عملکرد معاونت ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران ضمن مکاتبه با دکتر علی طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی به طرح موضوع پرداخته و به زودی با ایشان ملاقات خواهد کرد.

 همچنین امروز چهارشنبه 93/7/30، با ابلاغ محمدرضا دشتی اردکانی ریاست  کانون سردفتران و دفتریاران، هیاتی از این کانون به سرپرستی سید مرتضی دری مشاور امور مالیاتی کانون سردفتران و دفتریاران طی نشستی با علیرضا طاری بخش، معاونت مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی، مرادی، مدیرکل انفورماتیک معاونت ارزش افزوده و احمدی، مدیرکل نظارت بر ارزش افزوده تشکیل جلسه دادند.

در این نشست نمایندگان کانون سردفتران و دفتریاران ضمن بیان مشکلات عدیده سردفتران و دفتریاران و ناروا بودن جرایم همکاران سراسر کشور در این خصوص، به بندهای 5و 9 تفاهم نامه فی مابین سازمان امور مالیاتی و کانون سردفتران و دفتریاران استناد کرده و قانونی بودن اقدامات دفاتر اسناد رسمی در خصوص نحوه پرداخت مالیات ارزش افزوده را یادآور شدند.

 در این دیدار علیرضا طاری بخش، معاون ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور ضمن استقبال از این نشست به مجموعه تحت تصدی خود ابلاغ کرد تا سریعا ضمن تشکیل جلسه مشترک با کانون سردفتران و دفتریاران، مشکلات را گزارش تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

بدون نظر
  1. سردفتر می گوید

    بی مزد ومواجب کارمیکنیم انواع جرایم را تحمیل میکنند به خدا انصافتان کجارفته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.