iran flag

مستشار محاکم تجدید نظر استان تهران در گفت‌و‌گو با میزان: قانون ثبت شرکت های حقوقی نیازمند بازنگری است/ ثبت شرکت های حقوقی مشروط به داشتن مدرک حقوقی شود

خبرگزاری میزان: داود صادقی گفت: قانون ثبت شرکت های حقوقی نیازمند بازنگری است تا هر فردی بدون تخصص برای ثبت شرکت اقدام نکند.

 

داود صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان اظهار کرد: نباید به هر شرکتی اجازه ثبت برای کارهای حقوقی ارائه شود چرا که این موضوع سبب بروز مشکلاتی در جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: شخصی که برای ثبت شرکت اقدام می‌کند باید مورد بررسی قرار گیرد تا از تخصص لازم برخوردار باشد در غیر این صورت به چنین افرادی اجازه فعالیت ندهند.

مستشار محاکم تجدید نظر استان تهران خاطر نشان کرد: در حوزه ثبت شرکت‌ها، مشکل اساسی داریم و به نظر می‌رسد یک خلاء قانونی در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: باید برای افراد متقاضی در زمینه ثبت شرکتهای حقوقی، شرایط و ضوابطی تعیین شود و به هر کس اجازه ثبت شرکت برای فعالیت‌های حقوقی داده نشود.

صادقی در پایان با بیان اینکه قانون ثبت شرکتهای حقوقی نیازمند بازنگری است، گفت: دارا بودن تحصیلات حقوقی و سابقه مدیریت حقوقی از شرایط دریافت مجوز ثبت شرکت‌ها تعیین شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.