iran flag

تجدید نظر در تعرفه دفترخانه های ثبت اسناد/ دستگیری کلاهبرداران اداره ثبت اسناد کن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اینکه می گویید مردم اعتراض دارند و کمی اداره ثبت اسناد و املاک کن شلوغ است به دلیل مراجعه زیاد مردم مشکلاتی در ارائه خدمات رخ می دهد برای همین تا 3 ماه آینده ثبت "کن" تبدیل به دو بخش خواهد شد.

احمد توسرکانی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به اینکه آیا مقصر آتش سوزی اداره کل ثبت اسناد و املاک منطقه کن تهران مشخص شده یا نه گفت: دستگاه قضایی ماجرای آتش سوزی در اداره ثبت اسناد کن را بررسی کرد و با توجه به گزارش آتش نشانی عمدی در کار نبوده و اتصال سیم بوده است.

وی افزود: سوابقی که در کن دچار خسارت شد مشکلی برای ثبت ایجاد نکرد چراکه قبلا تمامی این سوابق اسکن شده بود. البته برخی افراد با تصور اینکه این اسناد از بین رفته قصد جعل یا کلاهبرداری داشتند که دستگیر شدند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد اینکه مردم در این اداره با مشکلاتی روبرو بوده و نا راضی هستند اظهار داشت: برداشت ما این نیست. شاید ثبت کن از لحاظ شلوغی و گستردگی کار موجب مشکلاتی رخ دهد برای همین تا 3 ماه آینده اداره ثبت کن را به 2 اداره تبدیل می کنیم.

توسرکانی در مورد گلایه دفترخانه ها برای تعرفه های پایین، گفت: در آمد دفترخانه ها کم نشده بلکه ضابطه مند شده است. انشاالله در سال آینده تعرفه ها تجدید نظر می شود.

معاون قوه قضائیه در پاسخ به اینکه وزیردادگستری برای توضیحاتی در خصوص تخلفات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در صدور مجوز برخی دفترخانه ها به مجلس فراخوانده شده است، گفت: بهتر است از خود وزیر سئوال کنید

http://tnews.ir/news/6CFC33007797.html?sid=4718984#%D8%AA%D8%AC

۵ نظرات
  1. حسین ف می گوید

    یعنی قبلا ضابطه مند نبوده مانگفتیم کم شده می گوییم متناسب بانرخ تورم مانند سایرمشاغل افزایش داده شود

  2. ناشناس می گوید

    از سال ۹۰ اجاره دو تا سه برابر شده هزینه یک بسته کاغذ حدودا جهار برابر شده هزینه اب و برق و تلفن و گاز هریک حداقل سه برابر شده هزینه کارمند شامل بیمه و غیره حداقل دو برابر شده هزینه هایی که در رابطه با تنظیم الکترونیک سند به هزینه های دفاتر اضافه شده و سایر هزینه های دفتر خانه که فقط این هزینه های دفتر خانه است و هزینه های دیگر که مربوط به معیشت و خانواده سردفتران است نیز حداقل دو برابر شده است ولی وصولی دفاتر از سال ۹۰ ثابت مانده است با این حال چگونه درامد یک سردفتر میتواند کاهش نداشته باشد بنده با توجه به انچه گفتم نمیتوانم این مسئله را حل نمایم

  3. همکار می گوید

    باسلام جناب دکترتویسرکانی چرا باوجودوعده هایی که بعدازهمکاری دفاتر با اجرای ثبت انی نمودند به مادادید نه تنها تعرفه
    ها اصلاح نشد تعرفه غیرمنقول نیزاصلاح نشد .وفای به عهد توصیه دینی است .

  4. ناشناس می گوید

    با سلام شما خودتان بیائید ببیند با این تعرفه های کم ازدواج می شود اجاره دفتر خانه را داد لطفا به داد دفاتر ازدواج مخصوصا شهرستانها باشید

  5. س ف می گوید

    آقای دکتر خواهشمند است هرچه سریعتر خودتان بصورت حضوری در ثبت کن تشریف بیاورید و از نزدیک وضعیت افتضاح رو ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.