iran flag

پذیرش دانشجوی کار‌شناسی ارشد حقوق بین‌الملل و ثبت اسناد در واحد مشهد/نوآوری در ایجاد رشته‌های تحصیلی

خبرگزاری آنا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از پذیرش دانشجوی رشته‌های حقوق بین الملل و ثبت اسناد در مقطع کار‌شناسی ارشد در دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از بهمن ماه سالجاری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی در دیدار صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ استادان و دانشجویان دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان‌های خارجه واحد مشهد گفت: واحد مشهد از ظرفیت، توانمندی و تخصص بالایی برخوردار است بنابراین باید در ایجاد رشته‌های جدید و پرجذبه نوآوری داشته باشیم.

وی یکی از دلایل عدم پیشرفت کشور را جدی نگرفتن رشته‌های علوم انسانی دانست و گفت: اگر پایه‌های علوم انسانی تقویت شود، بخش عظیمی از مشکلات حل می‌شوند.

سرپرست واحد مشهد با توجه به اینکه دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مشهد از دیرباز مرکز آزادی بیان استادان و دانشجویان بوده است؛ تصریح کرد: همه افراد در فضایی آرام و بدون محدودیت آزادی اندیشه به بیان نقطه نظر خود می‌پردازند.

وی قبولی فارغ التحصیلان این دانشکده در مقاطع تحصیلات تکمیلی و آزمون‌های مختلف را نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی این دانشکده عنوان و ابراز امیدواری کرد، کلینک حقوقی در این دانشکده ایجاد شود و به ارائه خدمات حقوقی و مشاوره به مراجعان بپردازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تاکید بر توانمندی و پتانسیل بالای دانشکده حقوق واحد مشهد، تصریح کرد: این دانشکده توانایی ایجاد کالج زبان انگلیسی و فرانسه را داراست که امیدواریم با توجه به برخورداری این دانشکده از اساتید ماهر و مجرب این امر هر چه سریع‌تر محقق شود.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه دانشگاه‌های نسل سوم دانشگاه‌های کارآفرینی هستند که با تولید علم و دانش و تبدیل آن به ثروت فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: واحد مشهد با حمایت از دانشجویان نخبه و استادان کارآفرین و ایجاد کننده شرکت‌های دانش‌بنیان، در راستای کاهش وابستگی به شهریه گام بر می‌دارد.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه در مدیریت جدید دانشگاه به جای اینکه جلسات هیات رئیسه در پشت درهای بسته انجام شود، این جلسات در هر یک از دانشکده‌ها و با حضور استادان و دانشجویان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: بنابراین استادان و دانشجویان مسائل و مشکلات خود را از نزدیک با مسئولان دانشگاه مطرح ساخته و ما نیز تا جایی که در حیطه اختیارات واحد است به حل آنها می‌پردازیم و در رابطه با رفع آنها اقدام می‌کنیم.

در ابتدای این جلسه دکتر مجتبی زاهدیان رئیس دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان‌های خارجی واحد مشهد با معرفی این دانشکده گفت: این دانشکده حدود سه هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته‌های حقوق، علوم سیاسی، زبان فرانسه و زبان انگلیسی را داراست.

وی افزود: دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دانشکده شناخته شده‌ای در شرق کشور است که استادان فرهیخته و شخصیت‌های علمی و سیاسی زیادی در اینجا حضور یافته‌اند.

این جلسه که با حضور معاون آموزشی، معاون دانشجویی، معاون اداری مالی و معاون پژوهش و فناوری، معاون پزشکی در سالن اجتماعات این دانشکده همراه بود به سوالات مطرح شده به استادان و دانشجویان بطور جداگانه پاسخ داده شد.

۳ نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ازمون ورودی کی برگزار میشود؟

  2. نصر اله نیکخواه بهرامی سردفتر 15زنجان می گوید

    پذیرش چگونه خواهد بود

  3. دفتریار می گوید

    مرقوم بفرمایید ثبت نام بدون آزمون است یا خیر ؟؟ یا فقط این گزارش در حد غلو بود ..سپاگذار میشویم گزارش و اخبار را (جناب مدیر سایت )کامل و واضح خدمت دوستان اطلاع رسانی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.