iran flag

گردهمایی استانی کانون خراسان رضوی برگزار شد.


به نام خدا


گرد همایی سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی  با حضور معاونت قضائی دادگستری حجت الاسلام والمسلمین فروتن و رحمتی زاده مدیر کل ثبت استان و رئیس و نائب رئیس کانون مرکز  در محل سالن ابن هیثم  دانشگاه فرهنگیان پردیس مشهد و به میزبانی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی از ساعت 18 پنجشنبه 93/10/25 پیرامون فعالیتهای کانون خراسان از ابتدای انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید و بررسی مشکلات و خواسته های دفاتر اسناد رسمی استان خراسان ، تقاضای تشکیل شورای عالی سردفتران و دفتریاران ،تقاضای افزایش سالانه حق التحریر ، مشارکت و دقت در خواسته های سردفتران و دفتریاران سراسر کشور در اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص امور بیمه و درمان و در انتها پرسش و پاسخ همکاران تشکیل شد. 


در این گردهمایی و جلسه حجت الاسلام والمسلمین فروتن معاونت قضائی دادگستری استان و آقای رحمتی زاده مدیر کل وآقایان خدادادی و اصفهانی معاونین اداره کل ثبت استان خراسان رضوی و دشتی اردکانی و عظیمیان ،رئیس و نائب رئیس کانون مرکز وآقایان صابری و نصیری نیا از اداره کل دارائی استان و جمعی از سردفتران و دفتریاران شاغل و بازنشسته استان خصوصا" همکاران گرامی از شهرستانهای استان ازجمله از تربت حیدریه و فریمان و تایباد و بجستان و قدمگاه و کاشمر وخلیل آباد و بردسکن و چناران و طرقبه و شاندیز حضور داشتند.


این گرد همایی و جلسه هم اندیشی  با قرائت قرآن کریم  توسط همکار سردفتر آقای پارسا و سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) آغاز و با عرض خیر مقدم و گزارش اورعی رئیس کانون خراسان رضوی و سخنرانی آقای رحمتی زاده مدیر کل محترم ثبت استان و حجت الاسلام والمسلمین فروتن معاونت قضائی دادگستری استان خراسان رضوی و گزارش بیمه و درمان دکتر پنجتنی عضو هیئت مدیره کانون خراسان  و درانتهای جلسه پرسش و پاسخ با حضور و آقایان دشتی اردکانی وعظیمیان و اورعی و پنجتنی پیرامون کلیه سوالات همکاران در حوزه سردفتری و دفاتر اسناد رسمی انجام و پس از امضاء بیانیه پایانی توسط حاضرین ، جلسه در ساعت  21/30 پایان یافت.


انشاالله مشروح گزارش تکمیلی جلسات و سخنرانیهای ایراد شده بااطلاع شما مخاطبین محترم خواهد رسید.


کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی  

۱۹ نظرات
  1. سردفتراسنادرسمی351مشهد می گوید

    با سلام
    بدینوسیله از زحمات تک تک اعضای هیات مدیره و سایر عزیزانی که تلاش در برگزاری همایش داشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.امید است در آینده شاهد برگزاری هر چه بیشتر چنین جلساتی از طرف کانون محترم و استقبال گرمتر همکاران محترم باشیم.با تشکر

  2. اکبری دفتر 112 مشهد می گوید

    ممنون از زحمات و تاشهای هیئت مدیره محترم انشاله با همفکری همکاران شاهد اعتلای مقام سردفتری باشیم (البته با حضور منسجم تر همکاران درجلسات آتی)

  3. نظام قدیم می گوید

    خداقوت هیت مدیره کانون امیدوارم باهمت شما عزیزان بهترین ساختمان رابرای کانون داشته باشیم باتوجه به قولی که حاج آقای دشتی نسبت به بودجه دادند بهترین رابسازید

  4. جمعی از سردفتران مشهد می گوید

    بسیارسپاسگذاریم ازهیت مدیره کانون امیدواریم که درآینده بیشتر همدیگر راببینیم ودررفع مشکلات صنفی خودمان بیشتر تلاش کنیم وضمنا بعرض همه همکاران برسانیم که آقای ساکت عنوان کردند که نماینده ۵۰۰ نفر هستند ماجمعی از همکاران ایشان را بعنوان نماینده خودمان انتخاب نکردیم ایشان اگر حرفی دارند فقط ازطرف خودشان واون دونفر دیگه که عکس سلفی گرفتند ودروایبر ارسال نمودند بزنند والا نماینده ما کانون هست وبس من فکرمیکنم اگر این آقایان به اصطلاح معترض روزهای شنبه به خودشان زحمت بدهند وبه کانون (مثل بقیه همکاران خوب) تشریف بیاورند واگرهم نظری وپیشنهادی راه حلی ووووووو داشته باشند ارایه نمایند بهتر از وایبر بازی است بحرحال ما بعنوان همکار ان قدیمی پیشنهاد میکنیم دست بدست هم دهیم تاهم مشکلات کارمان وارایه طریق بهتر برای کار وشان سردفتری داشته باشیم بامید روزهای خوب وهمدلی وشادی ودرکنار هم عزیزان همکار

  5. سردفتر می گوید

    نماینده من کانون است

  6. ناشناس می گوید

    نماینده من کانون است

  7. محجوب می گوید

    سلام به همه مخصوصاً جمعی از همکاران و نظام قدیم !!!!! نمیدون ثبت احوال همچین اسامی رو قبول میکنه و شناسنامه صادر میکنه؟ یا داشتن اسم مستعار مخفی شدن و در سایه عمل کردن است ؟
    کانون محترم بابت زحماتی که شما میکشی تشکر به عنوان یک کارمند که قریب به بیست سال در دفاتر اسناد رسمی کار کرده ام برایم عجیب است که سروران گرامی در این مکان که به خودشان تعلق دارد از اسامی مجازی استفاده میکنند . اساتید پیش کسوت حالا به فکر اتحاد افتادید ؟ خیلی دیر نیست وقتی که نیروی جوان ( البته اکثراً از نظر سنی جوان اما با بار علمی و بعضا تجربی مفید ) وارد عرصه سر دفتر شدند که این ورود با تایید مقاماتی بود که دارای صلاحیت بودند حالا از قوانین تخطی کردند یا نه بحث جدایی دارد چرا با این قشر به چشم اندر نگاه کردید و پسشان زدید در بین شما پیش کسوتانی هستند که وقتی همسایه جدید کنارشان قرار گرفت بر عکس قریب به اتفاق غرور را زیر پا گذاشته و شخصاً برای تبریک و آموزش این امر پسندیده پا پیش گذاشته و به دفتر همکار جدیدشان رفتن اما آمار کسانی که این نسل را پس زدن بیشتر نیست اینهاو بسیار دیگری از امور که مجالش نیست دست به دست هم داد و نتیجه اش این شد جبهه گیری های درون سازمانی که همه اش به زیان این صنف است و خلوتی سالن همایش . ضمناً مگر یکی از مقاصد این همایش و جلسات گوش دادن به صدای معترض نیست ؟ چرا یک اعتراض کوچک این قدر به آقایان بر خورد ؟! کانون عزیز حتما میداند قدرت تبلیغات کم نیست و متاسفانه کانون در این خصوص ضعیف عمل کرد تبلیغ برای حضور در جلسات شنبه اگر زیاد شود و جلسات دارای نتایج مفیدی باشد که خواهد بود کم کم شرکت در جلسات تبدیل میشود به عادت سروران .
    موفق باشید

  8. سردفتر ودفتریار می گوید

    جناب آقای ساکت ۰۰۰۰۰ ساکت نماینده من کانون است

  9. همکار حاضر در جلسه می گوید

    جناب آقای جمعی از سردفتران مشهد!!!لطفا انصاف داشته باشید !آقای ساکت نگفت که نماینده ۵۰۰ نفر از همکاران هست.مطالبی که ایشون کتبا ارائه کردن حاصل پیشنهاد و موافقت و یا بازدید جمع زیادی از همکاران در گروه های مجازی به ظرفیت همین تعداد همکار سردفتر و دفتریار بود.شما نماینده چه جمعی و چند نفر از همکاران مشهد هستین؟!!!

  10. همکار حاضر در جلسه می گوید

    جناب آقای جمعی از سردفتران مشهد!!!لطفا انصاف داشته باشید !آقای ساکت نگفت که نماینده ۵۰۰ نفر از همکاران هست.مطالبی که ایشون کتبا ارائه کردن حاصل پیشنهاد و موافقت و یا بازدید جمع زیادی از همکاران در گروه های مجازی به ظرفیت همین تعداد همکار سردفتر و دفتریار بود.شما نماینده چه جمعی و چند نفر از همکاران مشهد هستین؟!!!

  11. Mahdi Nasiri می گوید

    با جناب محجوب موافقم بیشتر در خصوص استفاده از اسامی حقیقی بجای مجازی

  12. ناشناس می گوید

    آیا وقت آن نرسیده است که دست از این مجادلات هیچ و پوچ برداریم.بهتر نیست با هم قدری مهربان تر باشیم . گیریم که آقای…نماینده یا کانون نماینده ماست چی دادن چی گرفتن جز اینکه پس از مدتها که نشستی برگزار شد به تشنج و بی احترامی به هم و به جمع ختم شد.سوال : آقای …چه مطالبه ای داشت که کانون نداشت ؟بهتر است فکری به حالمان بکنیم این بساط تفرقه را جمع کنیم و باهم باشیم نه علیه هم و….من که از وضعیت بیزارم………

  13. محمد جواد زبردست دفتر 135 مشهد می گوید

    جناب آقای جمعی از همکاران کاش شما هم یک هزارم شهامت آقای ساکت رو داشتید و مبادرت به معرفی خودتون میکردید
    آن نیست شجاعت ره پرخاش بری باشیر بجنگی بشوی همچو پری
    باشد که شجاعت به چنین وصف شود به سختی ایام زمان خیره سری

  14. حسین عبدالواحدی 214 مشهد می گوید

    سلام و عرض ادب خدمت تمامی همکاران محترم
    به نظر بعضی از دوستان که از اعلام وجود جناب ساکت ناراحت و عصبانی هستند که البته دلیلی واضح دارد ، فکر نمیکنید اگر ایشان هم در پایان جلسه این مسائل را عنوان نکرده بودند در این همایش هم اندیشی خبری از هم اندیشی نبود گرچه شاید نحوه برخورد جناب ساکت باشخص معترض کمی تند بود اما هر کدام از اساتید که شهامت چنین ابراز وجودی را داشتند و با چنین اعتراضی مواجه میشدند شاید تند برخورد میکردند در ضمن فراموش نکنیم که قبل از آقای ساکت نیز دکتر پنجتنی زیرکانه کانون مرکز را مورد خطاب قرار داده و به چالش کشیدند . ضمن احترام به اساتید محترم و قدیمی سردفتر و دفتر یار باید گفت بعضی همکاران کم لطفی کرده و مدام قدیمی بودن خود را به رخ سایرین میکشند و گویا فراموش کرده اند که خود نیز زمانی شروع کرده اند و این لازمه هر کاری است . باتشکر از کانون محترم امید است در آینده با اطلاع رسانی بهتر اقدام به تشکیل جلساتی شود که علاوه بر شنونده بودنه حدود سه و نیم ساعته همکاران جای سوال و انتقاد نیز بماند. ممنون

  15. سردفتر می گوید

    احسنت به شجاعت آقای ساکت که حرف دل همه ما سردفتران را زد

  16. کاتب می گوید

    تلاش های جناب آقای ساکت همکار گرامی و صحیح العمل در برقراری عدالت و ارتقا شان و جایگاه متزلزل کاتب بالعدل جای بسی تحسین و تشکر دارد و بی شک آن آقا یا خانم به اصطلاح جمعی از همکاران ، منافع خود را در خطر می بینند که اینگونه سخن روا می دارند .

  17. جمعی ازسردفتران مشهد می گوید

    سلام شمادوستان میفرمایید شهامت ماازبی شهامتی صحبت نمی کنیم بلکه حرف ما این است که وقتی میشود درجمع نماینده های خودمان (اعضای کانون) رودررو بنشینیم واظها ر نظر کنیم پیشنهاد بدهیم وبدنبال راه حل منطقی که بنفع همه باشد باشیم چراجداگانه ودرفضای مجازی حرفمان رامیزنیم اعتراض حق شماست ولی آیا تابحال برای یک مرتبه هم شده شنبه ها دور هم ودرکنار اعضا کانون که منتخب خودمان هستند نشستید بیاییم بنشینیم ودرد دل هم گوش کنیم ما که اکثرا شنبه ها درکانون ودرکنار اعضای کانون حضور داریم هیچوقت شماهاراندیدیم بله ماهم میدانیم مشکلات زیاد است ولی اگردست بدست هم بدهیم همیشه پیروز هستیم وهمه جاباجرات خواسته هایمان رابیان میکنیم ازحرفهای بیهوده وتفرقه انداز دوری کنیم ماهم نسبت به بعضی ازعملکردهای کانون معترض هستیم ولی واقعا دوستان ما درکانون تلاش میکنند نبایستی دل سردشان کنیم ماهمه ازیک خانواده هستیم(((( کانون ایران)))) زنده باد ایران نماینده همه ما کانون است بامید روزهای خوب وخوش عزیزان

  18. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    سلام و عرض ادب خدمت تمام همکاران محترم و عرض خسته نباشید به هیات مدیره محترم کانون خراسان رضوی که جلسه ای منظم و پربار برگزار نمود و اگر هم نقصی بوده قابل درک است و در کل برای اولین همایش خوب بود و اما جای تاسف است واقعا جای تاسف است که از حداقل ۷۰۰ سردفتر و دفتریار فقط در شهر مشهد سوای از شهرستانها جمعیتی در حدود ۱۰۰ نفر امده بودند. واقعا” چرا؟ کانون سردفتران و دفتریاران این جلسه را هزینه و تشکیل داد تا گزارش کار ارائه کند و ارائه کرد اما برای کی؟؟ از تهران و دادگستری استان مهمان داشتیم اما سالن خالی بود. واقعا” جای تاسف.

  19. باشی زاده فخار سردفتر172مشهد می گوید

    همکار گرامی
    بهتر است بجای اینکه از عدم شرکت سردفتران گلایه داشته باشید،از عدم اطلاع رسانی کانون به اعضا اظهار تاسف کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.