iran flag

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: توسعه دفاتر ثبت اسناد خراسان‌رضوی در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: توسعه دفاتر ثبت اسناد و املاک خراسان‌رضوی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در نخستین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اظهار داشت: گزینش وظیفه جدی مهمی در حفظ و سلامت هر مجموعه و جایگاه اداری دارد و از بدو ورود تا زمان بازنشستگی و حتی پس از آن گزینش نقش‌آفرین بوده و نقشی مؤثر در جذب نیروی سالم و سپری‌کردن خدمتی سالم دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: باید احراز صلاحیت و یا عدم آن مشخص شود و دلایل آن هم محکمه‌پسند باشد و در تصمیم‌ پذیرش و یا عدم پذیرش آن فرد، عدالت و صداقت لحاظ شود.

مظفری تصریح کرد: در احراز صلاحیت 3 اصل ولایت‌پذیری، تقوی و خدمت صادقانه باید لحاظ گردد، در اینجا نقش هسته گزینش بسیار مهم و اثربخش بوده و باید در کارآمدسازی و اثربخشی گزینش‌ها دقت لازم و کافی را داشته باشیم.

وی تأکید کرد: مردم جهت اطمینان خاطر کامل و عدم ایجاد مشکل برای خود و نظام از طریق ثبت اسناد و املاک و به صورت مرحله به مرحله اقدام صورت گرفته را به شکلی رسمی و قانونی ثبت کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید دفترخانه‌ها توسعه یافته و مردم هم برای ثبت اسناد و املاک خود به این دفاتر مراجعه کنند.

بدون نظر
  1. نصیری می گوید

    سلام
    توسعه ؟ تا توسعه به چه تعبیر شود . کاش قدرت دفاتر بیشتر میشد و قانون با قدرت اجرا میشد . کاش

  2. حسین ف می گوید

    بهترین توسعه /تقسیم فیزیکی دفاتردرکل سطح شهر بارعایت فاصله مکانی معقول است

  3. سرذفتر می گوید

    سلام توسعه تا چه حد الان تعداد دفاتر زیاد و در هر یک چهارراهی چند دفتر خانه فعالیت می کنند همین طوری هم دفاتر زیاد است دیگه توسعه معنایی ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.