iran flag

برخورد با تردد خودروهای فاقد معاینه فنی/نمره منفی در انتظار خودروهای متخلف

امروز در کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت گرفت؛

برخورد با تردد خودروهای فاقد معاینه فنی/نمره منفی در انتظار خودروهای متخلف

برخورد با تردد خودروهای فاقد معاینه فنی/نمره منفی در انتظار خودروهای متخلف
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش برای برخورد با تردد خودروهای فاقد معاینه فنی خبر داد.

محمدرضا خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جزییات جلسه امروز یک شنبه(یکم آذرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در ابتدای این جلسه رسیدگی و بررسی اخبار مرتبط با کمیسیون در دستور کارقرار داشت.

نماینده مردم ابهر و خرم دره درمجلس شورای اسلامی، با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون به تصویب برخی از مواد لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا پرداختند.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان ضمن بررسی مواد مربوط به محیط زیست، معدن، صنایع و نحوه جوازدهی به آن‌ها موضوع معاینه فنی و تردد خودروهای فاقد معاینه فنی نیز مورد بررسی قرار دادند.

خانمحمدی خرمی گفت: بر این اساس پیشنهاد شد که تنها خودروهای فاقد معاینه فنی در حال تردد به ازای هر تردد دو نمره منفی بگیرند. این به این معنا خواهد بود که خودروهایی که معاینه فنی نداشته و استفاده نمی‌شوند از این موضوع استثنا شوند که رای گیری در این باره به جلسه بعدی موکول شد.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس تا ماده 13 لایحه مذکور به تصویب رسید.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: رای گیری درباره طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی و حذف ماده 4 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جلسه بعدی این کمیسیون موکول شد./

نقل از خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.