iran flag

دولت ناگزیر به ارایه لایحه بودجه ۳ دوازدهم است

ثروتی   :    دولت ناگزیر به ارایه لایحه بودجه ۳ دوازدهم است
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه دولت ناگزیر به ارایه لایحه ۳ دوازدهم بودجه به مجلس است، گفت: زمانی برای بررسی و تصویب بودجه ۹۵ کل کشور در سال جاری نداریم.
 

دولت ناگزیر به ارایه لایحه بودجه 3 دوازدهم است

موسی الرضا ثروتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری توافق سه قوه برای ارایه لایحه چنددوازدهم بودجه ازسوی دولت به مجلس،گفت: با توجه به اینکه مجلس تا دهم اسفندماه تعطیل است و پس از آن نیز فرصتی برای بررسی بودجه 95 نیست؛ارایه لایحه چنددوازدهم ضروری است.

نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همزمان با آغاز جلسات مجلس کار نمایندگان برای بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق نیز شروع خواهد شد، تصریح کرد: از این تاریخ به بعد فقط در تلفیق کار تمام می شود و بعد از آن زمانی برای بررسی لایحه بودجه درصحن علنی مجلس تا پایان سال جاری نداریم.

وی ادامه داد: در ارایه لایحه چنددوازدهم بودجه به مجلس دولت رقمی در حدود 30 یا 40 هزار میلیارد تومان برای هزینه 3 ماه جاری و عمرانی کشور تعیین می کند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: ارایه هرچه سریع تر لایحه چنددوازدهم بودجه از سوی دولت به مجلس برای جلوگیری از بلاتکلیفی دولت در هزینه ها و پرداخت ها ضروری است./

نقل از خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.