iran flag

برگزاری نخستین نشست هم اندیشی هیات مدیره کانون با سردفتران و دفتریاران

برگزاری نخستین نشست هم اندیشی هیات مدیره کانون با سردفتران و دفتریاران

برگزاری نخستین نشست هم اندیشی هیات مدیره کانون با سردفتران و دفتریاران

نخستین نشست هم اندیشی هیات مدیره کانون با سردفتران و دفتریاران استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، این نشست عصر امروز با حضور هیات مدیره کانون و سردفتران و دفتریاران برگزار شد و طی آن به سوالات و انتقادات همکاران پاسخ داده شد.

محمدرضا دشتی اردکانی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران با قدردانی از حضور همکاران سردفتر و دفتریار در این نشست،‌اظهار امیدواری کرد که جلسات آینده هم اندیشی به صورت مستمر و مداوم برگزار شود تا هیات مدیره کانون ضمن بهره گیری از خرد جمعی، بیش از پیش در راستای تحقق اهداف جامعه سردفتری گام بردارد.

وی با تاکید بر لزوم اعتماد همکاران به هیات مدیره منتخب، از سردفتران و دفتریاران درخواست کرد که اعضای هیات مدیره را به عنوان دلسوزان جامعه سردفتری تنها نگذارند و با نظرات و راهبردهای خود همواره یاری رسان باشند.

وی به مهمترین موارد تاکید شده همکاران در پی فراخوانی کانون اشاره کرد و گفت: امور رفاهی از جمله مهمترین موارد مورد اشاره بوده است که اخیرا با هتلی در شهر مشهد مقدس طرف قرارداد شده ایم و به زودی در سایر شهرهای مهم کشور هم قراردادهایی را به امضا خواهیم رساند تا همکاران به همراه خانواده هایشان از این مراکز استفاده کنند.

همچنین در این نشست در مورد مزایای پیوستن به اتحادیه جهانی سردفتران، ارایه تصمیمات مهم هیات مدیره در فضای مجازی جهت اطلاع همکاران، تعطیلی روزهای پنج شنبه برای دفاتر اسنادرسمی، ارایه گزارش مالی هر شش ماه یکبار هیات مدیره کانون، نحوه عملکرد کمیسیون تقسیم اسناد هم سوالاتی از سوی همکاران مطرح شد که اعضای هیات مدیره کانون به آنان پاسخ گفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.