iran flag

اطلاعیه

همکاران عزیزو ارجمند در سراسر استان خراسان رضوی
با سلام و احترام
با توجه به نزدیک شدن به زمان تشکیل کمیسیونهای تقویم املاک و تعیین قیمت منطقه ای املاک در سراسر استان تحرک ومطالبه اجرای صحیح ماده ۶۴ قانون اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی در سطح منطقهای وصنفی ضرورت پیدا میکند .
بهمین منظور کانون خراسان رضوی نامه ای خطاب به استاندار محترم خراسان رضوی که مامور اجرای قانون در استان میباشد و به فرمانداریهای کلیه شهرستانها واداراتی که در کمیسیون تقویم املاک نماینده دارند و مراجع ذیربط دیگر تنظیم ودر مشهد به مراجع مربوطه ارسال نموده است که در حال پیگیری است .

از کلیه همکاران گرامی در سایر شهرستانها ی استان نیز دعوت میشود.
پس از دریافت رونوشت نامه کانون خراسان رضوی به استاندار جهت تحویل رونوشت آن به فرمانداریها وادارات مربوطه و کمیسیون تقویم شهرستان خود مراجعه نموده و ضمن تحویل رونوشت نامه فوق به مرجع ذیربط و دریافت شماره اندیکاتور شرح موضوع وضرورت اقدام مطابق قانون را به مسوولین مربوطه گوشزد نمایند .
نامه ومنضمات آن به همکاران در محل های زیر ارسال میشود
الف.در شهرستانهایی که تشکیل جامعه داده اند به جامعه مربوطه
ب.در شهرستانهایی که جامعه تشکیل نشده به نماینده محترم درمان شهرستان
ج. همکاران گرامی سایر شهرستانها لطفا با خانم غلامی در کانون خراسان رضوی تماس گرفته تا متعاقبا مدارک برای آنها نیز ارسال گردد تا بشیوه سایر شهرستانها اقدام نمایند
از کلیه همکاران گرامی درخواست میشود بصورت یکپارچه وهماهنگ در سطح استان تلاش خود را در این مسیر مصروف داشته تا انشالله و به لطف خدا شاهد نتایج وثمرات مثبت آن باشیم.
با تشکر
کانون سردفتران ودفتر یاران خراسان رضوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.