iran flag

📜ولیکتب بینکم کاتب بالعدل 📜 حضور مجلس انس است و دوستان جمع اند وان یکاد بخوانید و درفراز کنید.

📜ولیکتب بینکم کاتب بالعدل 📜
حضور مجلس انس است و دوستان جمع اند
وان یکاد بخوانید و درفراز کنید.

با حضور خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی خراسان رضوی همایش با شکوه دفاتر اسناد رسمی در پنجم دیماه 1398 در محل برج سپید برگزار و دگر بار شبی بیاد ماندنی و جاودانه رقم خورد که طی آن همکاران عزیزمان با مهربانی و همدلی در فضایی دوستانه به تبادل نظر پیرامون مشکلات صنفی پرداختند.
در این همایش باشکوه افتخار داشتیم میزبان استاندار محترم جناب رزم حسینی و آقای صادقی مدیر کل دادگستری استان و عالی مقامانی از فرمانداری، نمایندگان مجلس، فرهیختگان دانشگاهی، مقامات قضایی، شهرداری ، شورای شهر، ادارات ثبت، بسیج حقوق دانان و دیگر عزیزان باشیم.
در این گردهمایی با همکاری اداره کل ثبت استان نمایشگاهی از اسناد و مستندات کهن در معرض همکاران قرار گرفت و از اسناد مثلث اقتصادی و روز دفاتر اسناد رسمی نیز رونمایی شد همچنین مدیر کل دادگستری جناب آقای صادقی ضمن تبریک این روز از اعلام آمادگی کانون خراسان رضوی جهت مشارکت در امر میانجیگری استقبال کرد و افزود انشالله با توسعه ی صلاحیت دفاتر اسناد رسمی علاوه بر ایجاد درآمدزایی برای دفاتر اسناد رسمی بسیاری از دعاوی به صلح و سازش مختومه خواهد شد در حاشیه این همایش استاندار خراسان رضوی پس از رو نمایی از مثلث اقتصادی سندی که به همین نام تنظیم شده است را امضا نمود .
در انتها ضمن نکو داشت همکارانی که در سال گذشته به درجه بازنشستگی نائل آمده بود از فعالان کمیته های کانون تقدیر به عمل آمد و مدیر کل محترم نیز مدال وقف خدمت را به لایقین این عنوان به همراه لوح تقدیر و تاج گل تقدیم نمود.

هماره سعی و تلاش کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی بر این است تا با بهره مندی از تجارب گذشته و همراهی شما یاران، بتواند همایش هایی درشان و منزلت شما همکاران با هدف ایجاد فضای فرح بخش در کنار معرفی پتانسیل های موجود در جامعه وزین دفاتر اسناد رسمی به ادارات، ارگانها و نهادها جهت تعامل هر چه بهتر و بیشتر برگزار نماید.
ضمن تبریک مجدد این روز به کلیه ی سردفتران، دفتریاران و کارکنان خدوم دفاتر اسناد رسمی امیدواریم در آینده نیز با همراهی شما عزیزان همایش هایی با شکوهتر برگزارنماییم .

ما بدان مقصدعالی نتوانیم رسید
هم مگرپیش نهد لطف شماگامی چند

 

   

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.